یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
شهرهوشمند
اسنپ

سرویس اعتباری اسنپ راه‌اندازی شد

سرویس اعتباری اسنپ‌ با مدل «الان بخر، بعدا پرداخت کن» (Buy Now, Pay Later) که به اختصار BNPL نامیده می‌شود در سوپر اپلیکیشن اسنپ راه‌اندازی شد.

ادامه مطلب

شهرهوشمند

در مقاله ای با مشارکت ایران بررسی شد؛

چرا شهرهای هوشمند برای توسعه بسیار مهم هستند

شاخه آسیا و اقیانوسیه برنامه توسعه سازمان ملل (سایت UNDP)، مقاله ای با عنوان «چرا شهرهای واقعاً هوشمند برای توسعه بسیار مهم هستند» را که با مشارکت ایران تهیه شده است، منتشر کرد.

ادامه مطلب

اینترنت اشیا

طراحی ساختارهای شهر هوشمند با تاکید بر اینترنت اشیاء

یک شرکت دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به طراحی و ارائه تجهیزات و ساختارهای هوشمند شهری با تاکید بر اینترنت اشیاء، یکپارچگی و هوشمندسازی شهر و خانه‌های هوشمند در کشور شد.یک شرکت دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به طراحی و ارائه تجهیزات و ساختارهای هوشمند شهری با تاکید بر اینترنت اشیاء، یکپارچگی و هوشمندسازی شهر و خانه‌های هوشمند در کشور شد.

ادامه مطلب

سیم کارت

چگونه سیم‌کارت‌های اضافی خود را سلب امتیاز کنیم؟

این روزها در هر خانه چند سیم‌کارت بلا استفاده وجود داشته که در صورت عدم نیاز می‌توانید آن‌ها را سلب امتیاز کنید تا از خطرات احتمالی مفقودی سیم‌کارت و ماجراهای بعد آن مصون بمانید.

ادامه مطلب

پرداخت خلافی

پرداخت خلافی ازطریق اپلیکیشن‌های پرداخت قطع شد

دسترسی شرکت‌های خصوصی به سامانه خلافی آنلاین برای پرداخت جرایم رانندگی قطع شد.

ادامه مطلب

دهکده هوشمند

«دهکده هوشمند» سامانه‌ای خلاق برای توسعه فناوری‌ درمناطق روستایی

این روزها شرکت‌های خلاق هم پای دانش‌بنیان‌ها مشغول تولید محصولات خود هستند تا رفاه را به جامعه هدیه دهند. «دهکده هوشمند» یکی از این محصولات خلاق است که سعی در حل مشکلات روستاییان در دنیای فناورانه امروز دارد.

ادامه مطلب

سلامت

نظام سلامت محکوم به تحول است

حاضران در پنل رویداد آنلاین تحول دیجیتال در حوزه سلامت تاکید کردند نظام سلامت در آینده نه چندان دور حتما شاهد تحول دیجیتال خواهد بود و مقاومت‌ها در برابر این روند، تاثیری در ایجاد تحول نخواهد داشت.

ادامه مطلب

اسنپ

تا ۷۰ درصد تخفیف سفارش غذا با سوپراپ اسنپ!

منتظر «کمپین بزرگ اسنپ‌» با تخفیف‌های هیجان‌انگیز در شهرهای مختلف کشور باشید! از ۲۰ شهریور، به مدت یک هفته، می‌توانید غذای مورد علاقه خود را از بهترین رستوران‌ها با حداکثر ۷۰ درصد تخفیف در سرویس غذای اسنپ‌ سفارش دهید.

ادامه مطلب

اتش نشانی

درخواست آتش نشانی برای امکان موقعیت یابی تماس گیرندگان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از درخواست این سازمان برای امکان موقعیت یابی تماس گیرندگان با آتش نشانی خبر داد.

ادامه مطلب

مایکت

پرداخت سریع به مایکت اضافه شد

استور اندرویدی مایکت با هدف سهولت بیشتر در پرداخت کاربران، ویژگی پرداخت سریع یا DirectDebit را راه اندازی کرد.

ادامه مطلب