یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
شهرهوشمند
رخداد

آغاز ثبت‌نام در اولین جشنواره کارآفرینی «بوم‌تک»

اولین «جشنواره کارآفرینی سبز بوم‌تک» اردیبهشت ماه 96 به میزبانی دانشگاه علم‌وصنعت ایران برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

نيويورک

نيويورک، هوشمندترين شهر دنيا نام گرفت

در مراسم جهاني جوايز شهر هوشمند، نيويورک به عنوان هوشمندترين شهر دنيا انتخاب شد. اين جايزه به دليل اجراي برنامه «توسعه شهر هوشمند و برابر براي همه» به اين شهر اعطاء شد. اين برنامه توسط اداره فناوري و نوآوري شهرداري اين شهر طراحي شده و مديريت مي‌شود.

ادامه مطلب

شهرهوشمند

توسط سازمان فناوری اطلاعات

استانداردهای ساختمان های هوشمند تدوین شد

استانداردهای ساختمان هوشمند بر اساس تجارب بین الملل و مطابق با استانداردهای اتحادیه جهانی مخابرات تدوین شده و در حال طی مراحل قانونی برای تصویب و ابلاغ است.

ادامه مطلب

شهرهوشمند

آيين‌نامه شهر هوشمند تدوين مي‌شود

رييس سازمان فناوري اطلاعات گفت: مذاکره براي تدوين آيين‌نامه‌اي در حوزه شهر هوشمند با وزارت مسکن و شهرسازي و شوراي عالي مسکن در حال جريان است.

ادامه مطلب

باقري چناري

الزامات توسعه شهر هوشمند در ايران

شرکت ايرانيان نت درهمايش شهر هوشمند سال گذشته بحث اشتراک گذاري زيرساخت ها را مد نظر داشت و در سال جاري به دنبال ترسيم يک افق بوده است.

ادامه مطلب

تیک نیوز

دردومين همايش شهر هوشمندبررسي مي شود

آخرين دستاوردهاي فني حوزه شهر هوشمند

دومين همايش «زيرساخت و فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري شهر هوشمند» از امروز با حضور جمعي از فعالان حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات کشور آغاز شد.

ادامه مطلب

شهرهوشمند

آخرین مهلت ارسال مقاله برای ارایه در همایش شهر هوشمند

دبیر علمی همایش زیرساخت و فرصت های سرمایه گذاری شهر هوشمند ، آخرین مهلت ارسال مقالات تالیف شده توسط علاقمندان این حوزه برای ارایه در همایش شهرهوشمند را آخر تیر ماه 1395 اعلام کرد.

ادامه مطلب

دکتر جلالي

ایران در آستانه ورود به دنیای شگفت‌انگیز اینترنت اشیاء

معاون پژوهشی پژوهشکده برق دانشگاه علم و صنعت از انجام مقدمات ایجاد شهر هوشمند در مشهد خبر داد و گفت: علاوه بر آن با شرکت ملی گاز برای بهره‌برداری از این فناوری در حوزه انتقال گاز در حال مذاکره هستیم.

ادامه مطلب

شهرهوشمند

همایش زیرساخت و فرصت های سرمایه گذاری پایان یافت

همایش دو روزه زیرساخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند با برگزاری 10 پنل ، 20 مقاله و 12 کارگاه آموزشی درطول دو روز میزبانی متخصصان حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات کشور با قرائت بیانیه پایانی توسط سهیل مظلوم در برج میلاد پایان یافت.

ادامه مطلب

شهرهوشمند

زیرساخت های ارتباطی، عامل تحقق شهر هوشمند

اندیشمندان حوزه ICT کشور با برگزاری همایش بین المللی زیرساخت و فرصت های سرمایه گذاری شهر هوشمند، درجستجوی راه کاری برای تسریع تحقق شهر هوشمند درایران هستند.

ادامه مطلب