یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
شهرهوشمند
سومين شهرهوشمند

برگزاري سومين همايش و نمايشگاه تهران هوشمند در برج ميلاد

سومين همايش و نمايشگاه تهران هوشمند، صبح امروز در محل سالن همايش هاي برح ميلاد با حضور جمعي از مديران ارشد کشور ، فعالان حوزه و مديران شهراداري آغاز شد.

ادامه مطلب

شهرهوشمند

انتشار نام هوشمندترین شهرهای جهان

به تازگی فهرستی از هوشمندترین شهرهای جهان در سال ۲۰۱۸ منتشر شده که نشان می‌دهد کدامیک از شهرها و کشورها بیشتر برای توسعه زیرساخت‌های لازم برای هوشمندسازی شهرها تلاش کرده‌اند.

ادامه مطلب

شهر هوشمند

سومين کلان شهر ويتنام هم هوشمند مي‌شود

يک شرکت پيشگام در زمينه فناوري اطلاعات در ويتنام اعلام کرده است که قصد دارد شهر دانانگ اين کشور را در عرض دو سال به يک شهر هوشمند تبديل کند.

ادامه مطلب

جهرمي

کليد توسعه اشتغال و اقتصاد، تصميم‌گيري‌ در مورد شهر هوشمند است

وزير ارتباطات و‌ فناوري اطلاعات با بيان اينکه امروزه در دنيا شاخص هاي حوزه ICT براساس هوشمندسازي شهر تعيين مي شود، گفت: توسعه افتصاد ديجيتال، فناوري هاي نوين و‌ شهر هوشمند نياز به پوشش‌ خدمات ارتباطي در سطح استان خراسان رضوي دارد که امروز ‌پيشرفت هاي خوبي در اين زمينه حاصل شده است.

ادامه مطلب

کيپاد

رونمایی کیف پول همراه پاسارگاد (کیپاد)

برای نخستین بار در کشور، کیف پول همراه پاسارگاد(کیپاد)، جهت سهولت در انجام تراکنش‌های پرداخت خرد در مشهد مقدس رونمایی شد.

ادامه مطلب

کشاورزي هوشمند

اولین جلسه شورای هماهنگی کشاورزی هوشمند برگزار شد

به دنبال برگزاری جلسه مشترک میان وزیران ارتباطات و فناوری اطلاعات و جهاد کشاورزی در هفته گذشته در خصوص بهره‌گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه کشاورزی، جلسه شورای هماهنگی با حضور نمایندگان این دو وزارتخانه، برگزار شد.

ادامه مطلب

بانکداري الکترونيکي

به روز نبودن قوانين بانک مرکزي در حوزه بانکداري الکترونيکي

يک کارشناس حوزه بانکداري الکترونيکي به بررسي فرصت‌ها و چالش‌هاي بانکداري الکترونيکي در ايران پرداخت و گفت که استفاده از سيستم‌هاي نوين پرداخت مالي و بانکداري الکترونيکي آينده تبادلات مالي در اقتصاد کشور را رقم خواهد زد.

ادامه مطلب

شهرهوشمند

شهر هوشمند آزمايشي در دل تورنتو

يک شرکت فناوري محور مشغول ساخت شهري هوشمند درتورنتوي کانادا است.

ادامه مطلب

جيميل

ارسال پول براي افراد از طريق جيميل ممکن شد

کاربران برنامه اندرويدي جيميل از اين پس مي توانند از درون محيط اين برنامه براي ديگران پول ارسال کنند، بدون انکه نيازي به استفاده از ديگر برنامه هاي تبادل مالي باشد.

ادامه مطلب

تلاش براي تحقق روياي "شهر هوشمند"

مهندسان دانشگاه واشنگتن بدنبال ايجاد شهري هوشمند با اشيا هوشمند هستند.

ادامه مطلب