دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
شهر-هوشمند
شهر هوشمند

آمادگی وزارت ارتباطات برای حرکت به سمت شهر هوشمند

واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران ۲۰۱۶ که با حضور قریب به ۲۰۰۰ نفر از اعضای شورای اسلامی شهرها و شهرداران سراسر کشور، روسای شورا شهر و شهرداران از کشورهای روسیه، هندوستان، لبنان، کرواسی، ترکیه، گینه و ... و بیش از۱۰۰ نفر از صاحبنظران، سرمایه گذاران بین المللی از کشور انگلستان، آمریکا، ایتالیا، سوئیس، کره جنوبی و ... در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران در حال برگزاری است با برشمردن دستاوردهای وزارت ارتباطات را در راستای هوشمندسازی فرایندهای مختلف و از جمله محیط شهری، آمادگی این وزارت را برای هرگونه همکاری در این خصوص اعلام کرد.

ادامه مطلب

شهر هوشمند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کرد

4 الزام شهر هوشمند طبق استاندارد اروپا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با استناد به ? مؤلفه اعلامی از سوی اتحادیه اروپا بر ضرورت هوشمند شدن شهرها تأکید کرد.

ادامه مطلب

شهر هوشمند

رویداد مشهد 2017

رئیس سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات با اشاره به ظرفیت‌های استان و شهر مشهد و همچنین در پیش‌ بودن رویداد مشهد 2017 اظهار کرد: وزارت ارتباطات برای این رویداد فراهم‌سازی بستر شهر هوشمند را در این شهر در نظر گرفته است.

ادامه مطلب

سرمايه گذاري - اقتصاد - کسب و کار

فرصت جذب سرمايه‌گذار براي ايده‌هاي نو در شهر هوشمند فراهم مي‌شود

مسابقه «ايده‌ هاي نو در شهر هوشمند» که در دومين همايش زيرساخت و فرصت‌ هاي سرمايه‌گذاري شهر هوشمند برگزار مي‌شود، فرصتي مغتنم براي ارائه ايده ها و جذب سرمايه گذار در اين زمينه است.

ادامه مطلب

کسب و کار - فناوري - زيرساخت - شهر

دبیر انجمن علمی اقتصاد شهری ایران

شهر هوشمند با استفاده از ظرفیت های فناورانه، چالش ها را به حداقل می رساند

دبیر انجمن علمی اقتصاد شهری ایران یکی از راه حل های معضل ترافیک را تحقق شهر هوشمند دانست و گفت: در واقع شهر هوشمند، شهری است که با استفاده از ظرفیت های فناورانه و با داشتن شهروندانی مسئولیت پذیر چالش ها را به حداقل می رساند.

ادامه مطلب

همايش شهر هوشمند

دومین کنفرانس اقتصاد شهرهوشمند در تهران آغاز به کار کرد

دومین کنفرانس اقتصاد شهرهوشمند امروز دوشنبه با حضور مسئولان، صاحب نظران و مدیران حوزه فاوا، در مرکز همایش های آدینه تهران آغاز به کار کرد و تا فردا ( ششم بهمن ماه ) ادامه دارد.

ادامه مطلب

شهر هوشمند

شهرهای هوشمند ایران کدامند؟

توسعه تکنولوژی در سال‌های گذشته موجب شده شهرهای متعددی در سراسر جهان به عنوان شهر هوشمند شناخته و معرفی شوند با این وجود برای رسیدن به این هدف در ایران، به نظر راه درازی پیش رو است.

ادامه مطلب

واعظي

دکتر واعظی خواستار شد:

هماهنگی تمام دستگاه ها جهت تحقق شهرهای هوشمند

دکتر واعظی در همایش "شهر هوشمند زیرساختها و سرمایه گذاری" با تکید بر هماهنگی تمام دستگاه ها جهت تحقق شهرهای هوشمند، گفت: شهر هوشمند به تسهیل انجام امور روزانه، ایجاد اشتغال، زمینه سازی سرمایه گذاری نهادهای مالی و حضور پر رنگ شرکت های دانش بنیان و اپراتورها منجر می شود.

ادامه مطلب

شهر هوشمند

برگزاری همایش

"شهر هوشمند، زیرساخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری"

همایش "زیرساخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند" صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات در مجموعه برج میلاد تهران برگزار شد.

ادامه مطلب

شهر هوشمند

زیرساخت، ایرانیان نت وبخش خصوصی برگزار می کنند

همایش زیرساخت و فرصت های سرمایه گذاری شهر هوشمند

گروهی از فعالان حوزه ITوICT کشور با حمایت شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت ایرانیان نت، اندیشمندان و فعالان حوزه IT و ICT کشور را برای مشارکت در همایش زیرساخت و فرصت های سرمایه گذاری شهر هوشمندکه درتاریخ 15 و 16 شهریورماه 94 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می گردد فراخواندند.

ادامه مطلب