یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرصت جذب سرمايه‌گذار براي ايده‌هاي نو در شهر هوشمند فراهم مي‌شود

سرمايه گذاري - اقتصاد - کسب و کار

شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰:۰۰


مسابقه «ايده‌ هاي نو در شهر هوشمند» که در دومين همايش زيرساخت و فرصت‌ هاي سرمايه‌گذاري شهر هوشمند برگزار مي‌شود، فرصتي مغتنم براي ارائه ايده ها و جذب سرمايه گذار در اين زمينه است.

وايمکس نيوز - به گزارش از ستاد خبري همايش زيرساخت و فرصت سرمايه گذاري، صاحبان ايده‌ هاي نو در قالب اين مسابقه فرصت خواهند داشت، طرح‌ها و انديشه هاي خود در حوزه شهر هوشمند را ارايه کنند تا ايده هاي پذيرفته شده ضمن برخورداري از جوايز، در مسير سرمايه ‌گذاري و اجرا قرار گيرند.
دبيرخانه همايش از صاحبان ايده، شرکت‌ هاي دانش بنيان و فناوري دعوت کرد در قالب شخص يا شرکت، ايده‌هاي قابل اجرا و سرمايه‌گذاري خود را براي شرکت در اين مسابقه به دبيرخانه همايش زيرساخت و فرصت‌ هاي سرمايه‌گذاري شهر هوشمند ارسال کنند.
از طرح ‌هاي منتخب براي ارائه در اين همايش دعوت به عمل خواهد آمد. همچنين تعدادي از طرح‌ ها نيز فرصت معرفي خود را از طريق پوستر در سالن همايش خواهند داشت.
بر اساس اين گزارش هدف طرح‌هاي ارسالي، ارائه خدمات بهتر و هوشمندانه به شهروندان و فعالان اقتصادي به منظور صرفه جويي در زمان و ارتقاي کيفيت زندگي و کسب و کار است.
همچنين در طرح‌هاي ارسالي ضروري است به سياست‌ها و مقررات حاکميتي و قوانين، تعامل پذيري، استانداردها، امنيت، محرمانگي و ارزش‌هاي فرهنگي در سناريوها و طرح‌هاي هوشمندسازي شهرها و خدمات مرتبط توجه شود.
دومين همايش زيرساخت و فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري شهر هوشمند اول و دوم شهريورماه در مرکز همايش‌هاي بين‌المللي برج ميلاد تهران برگزار مي‌شود. علاقمندان براي اطلاعات بيشتر مي‌ توانند به سايت اين همايش به آدرس www.iransmartcity.ir مراجعه کنند.

 

منبع : ايرنا

 

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو