یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
فضاي-مجازي
تلگرام

تلگرام سرانجام صاحب دفتر کار شد!

پاول دوروف، بنيانگذار شبکه تلگرام اعلام کرد که پس از سه سال سفر به سراسر جهان سرانجام تصميم گرفته است تا دفتر تلگرام را در دوبي افتتاح کند.

ادامه مطلب

بيت کوين

پولي که کره‌شمالي از بيت کوين به جيب زد

تحليلگران بر اين باورند که کره شمالي از افزايش محبوبيت و ارزش ارز ديجيتالي بيت کوين سود و پول زيادي را به دست آورده است.

ادامه مطلب

بيت کوين

هک بیش از 70 میلیون دلار

بیت کوین باد آورده را باد می برد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که مجرمان سایبری و هکرها با دسترسی به یک پلتفرم بزرگ ارز دیجیتالی بیت کوین بیش از 70 میلیون دلار را هک کرده و به سرقت برده اند.

ادامه مطلب

توئيتر

توئيتر علت مسدود شدن برخي حساب هاي کاربري را اعلام کرد

توئيتر روز گذشته دهها حساب کاربري را مسدود کرد و با اين کار موجب اعتراض گسترده کاربران شد. اما حالا نقص فني را عامل وقوع اين مشکل اعلام کرده است.

ادامه مطلب

يوتوب

يوتوب يک سرويس موسيقي آنلاين جديد راه اندازي مي کند

منابعي نزديک به گوگل مدعي شده اند که يوتوب قرار است تا ماه مارس سال آينده ميلادي سرويس موسيقي آنلاين تازه خود را راه اندازي نمايد. گفته مي شود سرويس فوق قرار است با همکاري «Warner Music Group» به اشتراک گذاري موسيقي بپردازد.

ادامه مطلب

اينستگرام

اپليکيشن پيام رسان مستقل اينستاگرام با نام Direct منتشر شد

طبق گزارشات جديد، اينستاگرام مي خواهد قابليت پيام هاي دايرکت را از اپليکيشن خود حذف و در قالب يک پيام رسان مستقل ارائه کند. اين اپ مستقل Direct نام دارد و در حال حاضر به طور آزمايشي براي شش کشور شيلي، ايتاليا، پرتغال، ترکيه، اروگوئه و رژيم اشغالگر قدس منتشر شده است.

ادامه مطلب

CryptoKitties

صرف ۲ میلیون دلار پول دیجیتال برای خرید گربه‌های مجازی در چند روز

استفاده از پول های دیجیتال مانند بیت کوین برای انجام خریدهای اینترنتی روز به روز در حال افزایش است و در تحولی جدید از این ارزها برای خرید گربه های مجازی به ارزش ۲ میلیون دلار استفاده شده است.

ادامه مطلب

توييتر لايت

24 کشور جدید در انتظار توییتر لایت

شبکه اجتماعی توییتر به منظور فراگیر شدن بهره‌مندی کاربران در کشورهایی با سرعت پایین اینترنت، قصد دارد نسخه توییتر لایت را در 24 کشور دیگر نیز معرفی و راه‌اندازی کند.

ادامه مطلب

فيس بوک اينستاگرام و اسنپ چت

25 میلیون کسب و کار در اینستاگرام فعالیت می‌کنند

استفاده از شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس اینستاگرام برای پیشبرد کسب و کارها و مشاغل مختلف روز به روز در حال افزایش است و به تازگی رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسیده است.

ادامه مطلب

واتس اپ - اپليکيشن

راه‌اندازی قابلیت جدید واتس اپ شبیه کانالهای تلگرام

پیام‌رسان واتس اپ در قابلیتی جدید، به کاربران خود در گروه‌های واتس اپ این امکان را می دهد که تنها ادمین گروه، اقدام به ارسال مطالب کند و دیگران نتوانند در گروه پست بگذارند.

ادامه مطلب