یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

يوتوب يک سرويس موسيقي آنلاين جديد راه اندازي مي کند

يوتوب

جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳:۰۰


منابعي نزديک به گوگل مدعي شده اند که يوتوب قرار است تا ماه مارس سال آينده ميلادي سرويس موسيقي آنلاين تازه خود را راه اندازي نمايد. گفته مي شود سرويس فوق قرار است با همکاري «Warner Music Group» به اشتراک گذاري موسيقي بپردازد.

وايمکس نيوز- هنوز نام رسمي سرويس مذکور اعلام نشده، اما برخي شنيده ها حاکي از آن است که مقامات يوتوب عنوان Remix را براي آن برگزيده اند. از چنين سرويسي انتظار مي رود که امکان گوش فرا دادن به فهرست بلند بالايي از آهنگ هاي مختلف و ايستگاه هاي راديويي را براي کاربران فراهم آورد، اما احتمالاً يکي دو نوآوري جديد نيز براي جذب مخاطب بيشتر ارائه گردد.

طبق شنيده ها يوتوب قصد دارد بخش هايي از سرويس غير رايگان «YouTube Red» و گوگل پلي موزيک را در سرويس جديد خود ترکيب کند تا کاربران بتوانند با پرداخت مبلغي ماهيانه به طور همزمان امکان گوش دادن به موسيقي و تماشاي کليپ ها را داشته باشند.

هنوز قيمتي براي سرويس جديد استريم موسيقي - ويديوي يوتوب اعلام نشده. احتمالاً  کارشناسان کمپاني در حال انجام برآوردها جهت رسيدن به رقمي مطلوب باشند. لازم به ذکر است که در حال حاضر کاربران براي استفاده از قابليت هاي «YouTube Red» (که همان سرويس يوتوب با حذف تبليغات است) مي بايست مبلغ 9.99 دلار در ماه پرداخت نمايند. انتظار مي رود اشتراک ماهيانه Remix نيز رقمي در همين حدود در نظر گرفته شود.

منبع:ديجياتو

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو