شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
موبيليتي
تزئيني

رییس سابق هیات مدیره شرکت مخابرات ایران:

ارایه مجوز وایمکس بدون موبیلیتی اشتباه بود

به گفته رییس سابق هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، وایمکس بدون موبیلیتی معنایی ندارد و از همان ابتدا ارایه پروانه تنها به منظورسرویس دهی وایمکس به صورت ثابت حرکتی اشتباه بود.

ادامه مطلب

سبوحي

معاون بررسي‌هاي فني و صدور پروانه سازمان تنظيم مقررات:

اپراتورهاي وايمکس تا زمان دريافت مجوز موبيليتي به کيفيت سرويس‌ها بپردازند

معاون بررسي‌هاي فني و صدور پروانه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي درباره امنيت سرويس وايمکس گفت: جزئيات امنيتي را خود اپراتورها بايد جواب دهند ولي به هر حال وايمکس يک استاندارد بين المللي شناخته شده است و در همه مجامع بين المللي هم آن را به عنوان يک سيستم خوب مي‌شناسند.

ادامه مطلب

سبوحي

پس از اتمام دوره انحصار اپراتور سوم بررسی می‌شود؛

سبوحی:‌ موبیلیتی وایمکس بدهیم یا نه!

به گفته معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پس از اتمام دوره 2 ساله انحصار اپراتور سوم، موضوع ارایه مجوز موبیلیتی به اپراتورهای وایمکس بررسی می‌شود.

ادامه مطلب

تیک نیوز

حذف موبیلیتی وایمکس سرعت توسعه کشور را می‌گیرد

عضو هیات علمی دانشگاه علوم تحقیقات با تاکید بر اینکه سرویس وایمکس سیار رویای استفاده از اینترنت در حال حرکت را محقق می‌کند، گفت: با بهره‌گیری از وایمکس می‌توان از در حین ترافیک شهری که روزانه با آن مواجه هستیم امور جاری خود را از طریق اینترنت انجام دهیم.

ادامه مطلب

مطهري

رای مثبت کمیسیون صنایع به برداشتن محدودیت سرعت اینترنت خانگی

مطهری: کمیسیون تلفیق مصوب کند، حذف محدودیت سرعت اینترنت قانون می‌شود

کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به طرح برداشته شدن محدودیت سرعت اینترنت 128 کیلوبیت برای کاربران خانگی رای مثبت داد و در صورت تصویب این طرح در کمیسیون تلفیق مجلس، به زودی محدودیت سرعت اینترنت برای کابران خانگی برای همیشه برداشته خواهد شد.

ادامه مطلب

تزئيني

استفاده از وايمکس سرعت توسعه دولت الکترونيکي را افزايش مي‌دهد

براي اجرايي شدن دولت الکترونيکي در کشور چاره‌اي جز استفاده از سيستم‌هاي باند پهن مانند وايمکس وجود ندارد.

ادامه مطلب

تزئيني

محدودیت موبیلیتی وایمکس مانعی برای توسعه کشور است

پروانه‌های اعطا شده به اپراتورهای فعلی تا اندازه‌ای قابلیت تحرک را دارد ولی مجوز موبیلیتی داده نشده و این در حالی است که تحرک پذیری وایمکس از قابلیت‌های بیشتری برخوردار است، بنابراین ارایه این مجوز ضروری محسوب می‌شود.

ادامه مطلب

تیک نیوز

مهمترین مزیت وایمکس موبیلیتی بودن آن است

یک کارشناس در خصوص ممنوعیت موبیلیتی در فناوری وایمکس گفت: یکی از مزایای اینترنت وایمکس، موبیلیتی بودن آن است و این در حالی است که این موضوع ممنوع شده است.

ادامه مطلب