دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
اينترنت-موبايل
وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات

پاسخ وزارت ارتباطات به درخواست نمايندگان براي اتصال اينترنت موبايل؛

درخواست مجمع نمايندگان تهران در مجلس شوراي اسلامي از وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات براي اتصال مجدد اينترنت در حالي مطرح شد که نهادهاي امنيتي کشور بر اين اعتقاد هستند که در برقراري مجدد اينترنت بايد جانب احتياط را رعايت کرد.

ادامه مطلب

جهرمي

مدل قيمت‌گذاري اينترنت موبايل اصلاح مي‌شود/ توقف افزايش نرخ‌ها

وزير ارتباطات از اتمام بررسي وضعيت چندماهه اخير قيمت‌گذاري اينترنت موبايل از سوي اپراتورها و افزايش قيمت آن با توجه به شکايت کاربران، خبر داد و گفت: اين مدل تعرفه گذاري اصلاح مي شود.

ادامه مطلب

اينترنت موبايل

اينترنت موبايل ارزان يا گران؟

اپراتورهاي همراه در حالي به افزايش تعرفه‌ صوت در راستاي همسان‌سازي تعرفه‌ها اقدام کردند که ارائه‌دهندگان اينترنت ثابت معتقدند بالا بودن تعرفه صوت باعث شده هزينه‌ اينترنت موبايل بسيار پايين‌تر از قيمت واقعي خود باشد و با ايجاد دامپ، موجب ورشکستگي شرکت‌هاي ارائه‌دهنده اينترنت ثابت شده است.

ادامه مطلب

رستگار

تعرفه‌ اينترنت موبايل زير قيمت است!

دبير سنديکاي صنعت مخابرات با بيان اين که درآمدزايي اپراتورهاي موبايل از بخش صوت موجب شده بسته‌هاي اينترنتي را زيرقيمت عرضه کنند، گفت: مسوولان معتقدند باوجود تورم هم بايد قيمت‌هاي ارتباطي کم شود و براي اين کار بايد در پرداخت‌هاي مردم از جمله قبض موبايل، صورت‌حساب اينترنت و تلفن ثابت، جابه‌جايي صورت گيرد.

ادامه مطلب

جهرمي

ظرفیت اینترنت موبایل در ورزشگاه آزادی 3برابر شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ظرفیت پهن باند موبایل در ورزشگاه آزادی 3برابر شد.

ادامه مطلب

گوشي هوشمند

افزایش قیمت اینترنت موبایل؛ اپراتورها تخلفی نکردند؟

نارضایتی کاربران از تغییر بسته‌های اینترنت موبایل و ادعای‌ آنان مبنی بر افزایش قیمت‌ها در حالی است که به گفته کارشناسان، مطابق مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تخلفی از سوی اپراتورها رخ نداده است.

ادامه مطلب

تلفن همراه-اينترنت موبايل-اپليکيشن

هشت درصد مشترکان اينترنت ثابت به سمت موبايل ريزش کردند

براساس اظهارات رئيس هيئت مديره يکي از شرکت‌هاي ارتباطات ثابت کشور، به واسطه عدم تعادل تعرفه‌اي در بخش اينترنت ثابت و سيار حدود هشت درصد از مشترکان ثابت در کمتر از يک سال گذشته به سمت شبکه موبايل ريزش کرده‌اند.

ادامه مطلب

تلفن همراه - اينترنت موبايل

در پی اعتراض کاربران؛

وضعیت نرخ‌گذاری بسته‌های اینترنت موبایل بررسی می‌شود

در پی اعتراض کاربران به تغییر نرخ بسته‌های روزانه و شبانه اینترنت موبایل، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از بررسی و پیگیری وضعیت نرخ‌گذاری بسته‌های اینترنت اپراتورها خبر داد.

ادامه مطلب

موبايل - ارتباطات - شبکه

چرا بسته‌های پرمخاطب اینترنت موبایل را تغییر دادند؟

اگرچه برخی از طرح‌های تشویقی اپراتورهای تلفن همراه مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد، اما پس از مدتی دچار تغییراتی می‌شوند؛ علت این تغییر مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است که کف تعرفه اینترنت و زمان ارائه طرح‌های تشویقی را تعیین کرده‌ و اپراتورها موظفند طبق آن عمل کنند.

ادامه مطلب

اينترنت موبايل

تغییر قیمت بسته‌های اینترنت موبایل در هیاهوی بازار

در هیاهوی روزهای شلوغ بازار و کسبه تهران، خبر افزایش قیمت بسته‌های اینترنت موبایل خبرساز شد. همراه اول با توضیح علت حذف بسته ماهانه تشویقی اعلام کرد که افزایش قیمتی نداشته و ایرانسل می‌گوید بسته‌ها طبق الگوی مصرف مردم متنوع‌‌ شدند.

ادامه مطلب