چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاسخ وزارت ارتباطات به درخواست نمايندگان براي اتصال اينترنت موبايل؛

وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات

چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹:۰۰


درخواست مجمع نمايندگان تهران در مجلس شوراي اسلامي از وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات براي اتصال مجدد اينترنت در حالي مطرح شد که نهادهاي امنيتي کشور بر اين اعتقاد هستند که در برقراري مجدد اينترنت بايد جانب احتياط را رعايت کرد.

پايگاه خبري فناوري اطلاعات و ارتباطات - محمدجواد آذري جهرمي، وزير ارتباطات پيش‌ازاين بارها به‌صراحت اعلام کرده بود که قطع اينترنت صدمات جبران‌ناپذيري به اقتصاد و به‌ويژه اقتصاد نوپاي ديجيتال کشور وارد مي‌کند و از اين‌رو از نگاه وزير ارتباطات مطالبه امروز مجمع نمايندگان تهران در مجلس شوراي اسلامي براي اتصال مجدد اينترنت موبايل به‌جا و دقيق است.

آذري جهرمي شخصاً در وزارت ارتباطات، دولت و در مذاکرات متعدد با نهادهاي امنيتي پيگير برقراري مجدد ارتباطات بوده و هست و اين روزها را بي‌شک يکي از سخت‌ترين و طاقت‌فرساترين روزها براي مجموعه وزارت ارتباطات و صدالبته بيش از آن براي مردم عزيز ايران مي‌داند.

اما نهادهاي امنيتي کشور به‌عنوان مسئولين حفظ نظم و امنيت معتقدند در برقراري مجدد ارتباطات بايد جانب احتياط را رعايت کرد و بر اين اساس تاکنون شوراي امنيت کشور مجوز برقراري کامل ارتباطات را به اپراتورها ابلاغ نکرده است و قطع به‌يقين به‌محض دريافت مجوز از شوراي امنيت کشور ارتباطات در اسرع وقت به شرايط قبل بازگردانده خواهد شد.

گفتني است صبح امروز 30 نفر از مجمع نمايندگان تهران در نامه‌اي به آذري جهرمي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات خواستار اتصال مجدد اينترنت موبايل شدند.

 

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو