چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
حسين-فلاح-جوشقاني
آذری جهرمی

با دستور وزیر ارتباطات؛

کیفیت شبکه ارتباطی کشور در دهه اول محرم رصد می‌شود

با اجرای تمهیداتی از سوی رگولاتوری، کیفیت شبکه ارتباطی کشور به‌منظور برگزاری هرچه‌ بهتر مراسم عزاداری در فضای مجازی تضمین و بر پایداری شبکه نظارت می شود.

ادامه مطلب

اينترنت

مدل قيمت گذاري اينترنت تغيير مي‌کند

معاون وزير ارتباطات از بررسي طرحي براي قيمت گذاري اينترنت در کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات خبر داد که برمبناي آن سقف تعرفه حذف و قيمت گذاري اتصال اوليه مشترک به اپراتورها سپرده مي‌شود.

ادامه مطلب

حسين فلاح

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:

پروانه 500 دفتر پیشخوان بدون فعالیت لغو شد

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اعلام لغو پروانه 500 دفتر پیشخوان بدون فعالیت، گفت: سازمان های خدمت رسان مانند ثبت احوال، تامین اجتماعی و وزارت کار باید سرویس های خود را در این دفاتر ارائه کنند و نباید به صورت موازی دفاتری را راه اندازی کنند.

ادامه مطلب

موبايل

معاون وزير ارتباطات خبر داد

آغاز اجراي رجيستري موبايل مسافري با پاسپورت و شماره مسافري

معاون وزير ارتباطات گفت: ارتباط سامانه همتا، گمرک و نيروي انتظامي برقرار شده و گوشي هاي تلفن همراه بعد از اربعين (8 آبان) با شماره گذرنامه و شماره مسافري وارد شوند.

ادامه مطلب

حسين فلاح جوشقاني

نظر رییس سازمان رگولاتوری در مورد تحریم ها:

قطع اینترنت از نظر فنی غیرممکن است

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قطع اینترنت به دلیل اعمال تحریم های آمریکا را از نظر فنی غیرممکن دانست و گفت: در حوزه هایی چون نامه های دامنه و بانک ها که احتمال ایجاد محدودیت به دلیل تحریم ها وجود دارد برنامه ریزی هایی صورت گرفته و حتی مانورهایی نیز انجام شده است.

ادامه مطلب

فلاح

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:

ارتباط تلفنی قطع شده روستاها تا 48 ساعت آینده برقرار می شود

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ارتباط تلفنی روستاهایی که به دلیل عدم سرویس‌دهی ماهواره خارجی، تلفن ثابت آنها قطع شده است، تا 48 ساعت آینده برقرار می‌شود، گفت: از ساعات اولیه قطع سرویس در این روستاها، نیروهای متخصص در قالب 100 تیم فنی برای برگرداندن ایستگاههای ماهواره‌ای سازماندهی شده‌اند و تاکنون نیز ارتباط بیش از 100روستا برقرار شده است.

ادامه مطلب

فلاح جوشقاني

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي:

تکليف برنامه ششم در 2.5 برابرشدن بازارICT

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با اشاره به تکليف برنامه ششم در 2.5 برابرشدن بازارICT گفت: براي اين منظور اگرچه نمي‌توان صرفا بر حوزه سرويس هاي سيار اتکا کرد، اما پتانسيلي در حوزه دسترسي و زيرساخت‌هاي ثابت در بخش وجود دارد که بايد از آن استفاده شود.

ادامه مطلب

فلاح جوشقاني

رييس رگولاتوري اعلام کرد:

سامانه خدمات پيامکي تا 2 ماه آينده راه اندازي مي شود

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از راه اندازي سامانه خدمات پيامکي تا 2 ماه آينده براي ساماندهي خدمات پيامکي خبر داد.

ادامه مطلب

حسين فلاح

ممنوعيت ارايه خدمت پيامکي بدون اجازه از مشترک

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از ساماندهي خدمات پيامکي با رويکرد تامين رضايت مشترکين و حمايت از کسب و کارها خبر داد و گفت: اپراتورها الزام دارند که ارسال پيامک‌هاي انبوه از سرشماره‌هاي شخصي را ردپابي و متوقف کنند.

ادامه مطلب

فلاح جوشقاني

سرپرست سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي :

تشعشعات پرتوهاي راديويي از حد استاندارد کمتر است

سرپرست سازمان تنظيم مقررات وارتباطات راديويي اعلام کرد: با تاييد سازمان انرژي اتمي نتايج اندازه گيري دوره اي تشعشعات پرتوهاي راديويي در کشور کمتر از حد پرتوگيري مطابق با استاندارد ملي است.

ادامه مطلب