یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
خسروي
خسروي

مهندس خسروی خبر داد:

برقراری 1800 کانال ارتباط مستقیم بین ایران و عراق

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، در پایانه مرزی مهران در نشست تسهیل ارتباطات زایران ایام اربعین حسینی، با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در یک سال گذشته جهت افزایش ظرفیت ارتباطی در استان ایلام گفت: آنچه می توانستیم برای زایران عزیز انجام داده ایم و خوشبختانه 1800 کانال ارتباط مستقیم بین دو کشور برقرار شده است.

ادامه مطلب

ابراهيمي

مديرعامل سابق مخابرات جايگزين خسروي در زيرساخت مي شود

در حالي که از مدتي پيش زمزمه تغيير مدير زيرساخت نقل محافل ارتباطي کشور شده است ، تازه ترين خبرها حاکي از نزديک شدن ابراهيمي صدر آبادي به صندلي مدير عاملي شرکت ارتباطات زيرساخت دارد .

ادامه مطلب

فيبرنوري

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت خبر داد

مسیرهای ارتباطی قطع‌شده توسط داعش بازسازی می‌شوند

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به پروژه ارتباطی اوج که بین دو کشور عراق و ایران انجام شده گفت: این پروژه با استفاده از امکانات بالقوه ایران و با حضور بخش خصوصی انجام شده است که وظیفه انتقال ترانزیت از غرب به شمال کشور را دارد.

ادامه مطلب

اسماعيلي

اسماعیلی سرپرست روابط عمومی زیرساخت شد

طی حکمی از سوی محمود خسروی معاون وزیر رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت حامد رضا اسماعیلی به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد.

ادامه مطلب

خسروي

مدير عامل زيرساخت

ايرانيان‌نت رقيب اپراتور ثابت است

مدير عامل شرکت ارتباطات زيرساخت گفت: پروانه اپراتور چهارم در راستاي سرويس‌هاي آينده صادر و دوره حفاظت آن نيز براي حمايت از سرمايه‌گذار لحاظ شده است.

ادامه مطلب

خسروي

افزایش ظرفیت شبکه اینترانت کشور تا پایان امسال

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفته است: تاکنون ظرفیت شبکه اینترانت کشور از ۱۴ گیگابیت بر ثانیه در سال ۸۷ به ۵۵۰ گیگابیت بر ثانیه توسعه یافته و در نظر است تا پایان امسال با افزایش بیش از دو برابری به ۱۲۰۰گیگابیت بر ثانیه برسد.

ادامه مطلب

خسروي

استقبال شرکت ها ازسومین جشنواره فاوا

محمود خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد:مهلت حضور شرکت ها در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پنجم اردیبهشت ماه 92تمدید شده است.

ادامه مطلب

وزارت ارتباطات

رييس کميته ارتباطات مجلس

احتمال تعيين خسروي به عنوان سرپرست وزارت ارتباطات

رييس کميته ارتباطات و فناوري اطلاعات مجلس از احتمال تعيين مديرعامل شرکت ارتباطات زير ساخت براي سرپرستي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات خبر داد.

ادامه مطلب

وزارت ارتباطات

تغيير و تحولات در وزارت ارتباطات

يک مقام آگاه در وزارت ارتباطات از انجام برخي تغييرات در اين وزارتخانه خبر داد و گفت: براساس آخرين تصميمات انجام شده محمدعلي فرقاني که تا پيش از اين رئيس هيات مديره شرکت ارتباطات زيرساخت بود به رياست سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي منصوب خواهد شد.

ادامه مطلب

خسروي

مدير عامل شرکت ارتباطات زيرساخت خبر داد:

40 ميليارد تومان براي ايجاد ديتاسنتر در کشور هزينه شد

تمامي مراکز داده در کشور به پشتيباني در حوزه اطلاعات نياز دارند که مرکز داده ملي با صرف 40 ميليارد تومان هزينه اين رسالت را برعهده خواهد گرفت.

ادامه مطلب