شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

استقبال شرکت ها ازسومین جشنواره فاوا

خسروي

یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۸:۰۰


محمود خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد:مهلت حضور شرکت ها در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پنجم اردیبهشت ماه 92تمدید شده است.

وایمکس نیوز- مهندس محمود خسروی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت و رییس کارگروه تولید و پشتیبانی سومین جشنواره فاوا با اشاره به استقبال شرکت های فعال در حوزه تولید و پشتیبانی ارتباطات و فناوری اطلاعات ازسومین جشنواره فاوا گفت:مهلت حضور شرکت ها در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پنجم اردیبهشت ماه 92تمدید شده است. 

وی در ادامه تصریح کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت از تمامی شرکت های فعال در حوزه سیستم‌های مخابراتی و ارتباطی دعوت کرده است تا با مراجعه به سایت این جشنواره به صورت الکترونیکی در این جشنواره ثبت نام کنند .

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در ادامه ایجاد فضای تعامل و همکاری بین فعالان حوزه مهندسی ارتباطات و فناوری اطلاعات ، فرهنگ سازی مناسب و تکریم بزرگان و نخبگان عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور وحمایت از صنایع داخلی را از جمله اهداف این جشنواره دانست و افزود:این جشنواره دسترسی بهتر به شبکه ملی اطلاعات ، ایجاد بستر مناسب جهت عرضه فعالیت های افراد حقیقی و حقوقی و فراگیر شدن خدمات دولت الکترونیکی و عمق بخشیدن به آن را دنبال می کند.
مهندس خسروی تحرک بخشیدن به فعالیت های رسانه ای الکترونیکی و ارتقاء سطح آگاهی بخشی به جامعه و رقابت پذیری و ایجاد فضای رقابتی در همه بخش ها به ویژه دانشجویی از سیاست هایی است که در این جشنواره دنبال می شود.  
رییس کارگروه تولید و پشتیبانی سومین جشنوارهملی ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه توضیح داد:اعضای این کارگروه پس از ارزیابی شرکت کنندگان بر اساس شاخص ها و معیار های تعیین شده ،شرکت های برتر را در این حوزه به سومین جشنواره فاوا معرفی خواهند کرد. مهندس خسروی توضیح داد: در مقایسه با دو جشنواره قبلی ، تاکنون شرکت های فعال در حوزه تولید و پشتیبانی سیستم‌های مخابراتی و ارتباطی استقبال خوبی از این جشنواره داشتند و امید است با تمدید زمان شرکت در این جشنواره ،فرصت بیشتری برای حضور فعالان این حوزه فراهم شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو