شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تغيير و تحولات در وزارت ارتباطات

وزارت ارتباطات

جمعه ۹ تیر ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۸:۰۰


يک مقام آگاه در وزارت ارتباطات از انجام برخي تغييرات در اين وزارتخانه خبر داد و گفت: براساس آخرين تصميمات انجام شده محمدعلي فرقاني که تا پيش از اين رئيس هيات مديره شرکت ارتباطات زيرساخت بود به رياست سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي منصوب خواهد شد.

وي با اشاره به احکام جديد وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات براي معاونانش در شرکت ارتباطات زيرساخت و سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به خبرنگار مهر گفت: براساس اين احکام محمدعلي فرقاني که تا پيش از اين معاون وزير و رئيس هيات مديره شرکت ارتباطات زيرساخت بود به سمت معاون وزير و رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي منصوب مي‌شود و محمود خسروي مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت رياست هيات مديره اين شرکت را نيز عهده دار خواهد شد.

وي افزود: در همين حال محمد کرم پور که تا پيش از اين معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي بود به سمت معاون وزير در امور بين الملل که پيش از اين مهدي اخوان بهابادي آن را برعهده داشت منصوب شده است.

به گزارش مهر، يک ماه پيش و پس از انتصاب مهدي اخوان بهابادي به سمت دبير شورايعالي فضاي مجازي کشور، وزير ارتباطات محمد کرم پور رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي را به سمت سرپرست معاونت فناوري و امور بين الملل وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات منصوب کرد.

تغيير و تحولات در سطح مديران ارشد وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات طي 3 سال فعاليت دولت دهم بارها اتفاق افتاده است و هر از چندگاهي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات معاونان خود و مديران لايه هاي بالايي اين وزارتخانه را در سطوح مديريتي جابجا مي‌کند.

اواخر سال 89 محمدعلي فرقاني که پيش تر رئيس سازمان فضايي ايران بود، طي حکمي از سوي وزير ارتباطات به سمت معاون وزير و رئيس هيات مديره شرکت ارتباطات زيرساخت منصوب شده بود.

محمود خسروي نيز پيش از اين رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي بود. همچنين محمد کرم پور عضويت در هيات مديره شرکت مخابرات ايران را در کارنامه دارد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو