جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آرشیو پربیننده ترین مطالب

ارائه تعرفه‌های ویژه و بسته‌های استثنایی همراه اول برای حجاج

با فرارسیدن موسم حج ابراهیمی، همراه اول از ارائه تعرفه‌های ویژه و بسته‌های استثنایی رومینگ بین‌الملل برای کاهش هزینه‌های ارتباطی زائران خانه خدا خبر داد.

اطلاعیه شماره یک نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۱

اعلام تاریخ جدید برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ و زمان و نحوه ثبت نام

دیدار وزیر ارتباطات با نمایندگان لیتوانی و گابن در اجلاس جامعه اطلاعاتی

در راستای توسعه دیپلماسی فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات با وزرای کشورهای لیتوانی، گابن، نیجریه و آفریقای جنوبی دیدار کرد.

یزدانیان مطرح کرد؛ حمایت پژوهشگاه ICT از پروژه های دانشجویی مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در شرف تفاهم با دانشگاه ها هستیم تا از پروژه های کارشناسی ارشد و دکتری مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات براساس محور های مورد نیاز بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور حمایت کنیم.

قطعی برق اینترنت را کند کرد

با فرا رسیدن فصل گرما و افزایش مصرف برق در برخی نقاط شاهد خاموشی‌های مقطعی هستیم و این موضوع باز هم مشکل قطعی‌های آنتن موبایل و اینترنت را به دنبال داشته است.

معرفی بسته‌های پرحجم اینترنت همراه توسط شاتل موبایل

شاتل موبایل بر اساس نیازسنجی و تحلیل الگوی مصرف مشترکین خود، از ارائه بسته های پرحجم جدید و مقرون به صرفه اینترنت همراه خبر داد.

کدام مدل‌های آیفون به‌روزرسانی iOS ۱۶ را دریافت خواهند کرد؟

اپل در کنفرانس طراحان (WWDC ۲۰۲۲) که دومین رویداد سالانه مهم این شرکت است، جدیدترین محصولات و به‌روزرسانی‌های نرم افزاری خود را معرفی کرد که شامل iOS ۱۶ بود.

سقف هزینه اینترنت اپراتورهای همراه چقدر است؟

براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، سقف هزینه یک گیگابایت اینترنت در سیم‌کارت‌های دائمی ۴۰۰۰ تومان و برای خطوط اعتباری ۶۳ هزار تومان محاسبه می‌شود و البته در سال‌های گذشته افزایش کیفیت تصاویر و ویدیوهای آنلاین و افزایش مصرف اینترنت اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارها در افزایش مصرف اینترنت کاربران تاثیر داشته است.

تعریف ۴ سطح احراز هویت برای اتصال به پنجره خدمات دولت هوشمند

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات از تعریف ۴ سطح احراز هویت برای اتصال کاربران به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مطابق با مصوبه جلسه بیست و چهارم این شورا خبر داد.

یک بام و دو هوای ادعای بی‌پولی و هزینه‌های اضافه/ وزارت ارتباطات و اپراتورها باید ضمانت بدهند

رئیس فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان مجلس با انتقاد از مدل افزایش تعرفه‌های اینترنت می‌گوید: رفتار اپراتورهای موبایل متناقض است؛ زیرا از یک سو ادعا می‌کنند برای توسعه شبکه، درآمد ندارند و از طرف دیگر هزینه‌های غیرضروری می‌کنند.

مطالب پر بازدید آرشیو