سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

دیدار چهره به چهره وزیر ارتباطات با مردم

وزیر ارتباطات

پنج شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶:۱۴


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار رو در رو با تعدادی از مراجعین مردمی شهرستان سرپل ذهاب در جریان مسائل و درخواست های آنان قرار گرفت.

تیک نیوز- به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر خود به شهرستان سرپل ذهاب به عنوان نماینده رییس جمهور با تعدادی از مراجعان مردمی در محل فرمانداری این شهرستان به صورت رودررو دیدار کرد.
مراجعین در دیدار با وزیر ارتباطات مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و وزیر ارتباطات نیز قول پیگیری مطالبات و مشکلات مردم از دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط را داد.
 
زارع پور در بخشی از این دیدار در پاسخ به مطالبه‌ای در حوزه صنایع دستی، به مدیران این شهرستان تاکید کرد برای بازار سازی صنایع دستی شهرستان و فروش الکترونیکی و آموزش در این حوزه برنامه ریزی و اقدام لازم انجام شود.
 
وزیر ارتباطات تصریح کرد که وزارت ارتباطات نیز در این حوزه همکاری می‌کند. 
بر اساس این گزارش، وزیر ارتباطات قبل از این دیدار از نمایشگاه صنایع دستی و محصولات کشاورزی و دستاوردهای زنان سرپرست خانوار که در محل فرمانداری شهرستان سرپل ذهاب برپا شده بود بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت آنان قرار گرفت.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو