جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین کنگره موبایل ایران مهرماه برگزار می‌شود

کنگره موبایل

شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳:۰۰


اولین کنگره موبایل ایران در سه بخش نمایشگاه، تندیس ستاره‌ها و زیست بوم موبایل از تاریخ ۷ تا ۱۰ مهر در مرکز نمایشگاهی ایران‌مال برگزار خواهد شد.

تیک نیوز- به گزارش روابط‌عمومی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی، این انجمن در نظر دارد با هدف توسعه بازار زنجیره تامین و عرضه تلفن همراه کشور و همچنین ایجاد همگرایی بین صنعت و دانش، اولین دوره از کنگره موبایل ایران را برگزار کند.
 
یکی از اهداف مهم این کنگره معرفی بخش‌های مختلف زنجیره موبایل و برقراری ارتباط بین تامین‌کنندگان و توزیع‌کنندگان موبایل در سراسر کشور است. قطعا با نزدیک شدن حلقه‌های این زنجیره و ایجاد تعاملات سازنده، شاهد پایداری در تامین، توزیع و نهایتا تعادل عرضه و تقاضا در سطح خورده فروشی خواهیم بود.
 
همچنین نمایش دستاوردهای فعالان این صنعت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش، تولید موبایل و نرم‌افزارهای کاربری موبایل بومی، استارت‌آپ‌های دانش‌بنیان و خدمات ارزش افزوده بر بستر موبایل از دیگر اهداف این جشنواره خواهد بود.
 
برگزاری پنل‌های تخصصی ویژه فعالان اقتصادی و بازرگانان، سمینارهایی با هدف معرفی فناوری‌های ویژه مصرف‌کنندگان، بخش معرفی دستاوردها و توانمندی‌ها، معرفی تازه‌های تکنولوژی و بخش خدمات دولت همراه، از دیگر بخش‌های مهم این کنگره محسوب می‌شوند. نحوه ثبت‌نام جهت حضور در کنگره موبایل ایران به زودی اعلام خواهد شد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو