شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرویس اشتراکی اینستاگرام راه‌اندازی شد

اینستاگرام

سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴:۴۹


اینستاگرام اخیرا از عرضه قابلیتی جدید خبر داد که بر اساس آن، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند پست‌های خود را صرفا برای افرادی خاص و مشترکان پولی خود به اشتراک بگذارند.

تیک نیوز- این شرکت در اوایل سال جاری میلادی، آزمایش طرح اشتراکی خود برای تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم را آ‎غاز کرد و اکنون رسما از عرضه عمومی‌ آن خبر داده است. آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام در یک پیام ویدئویی گفت که قصد دارد اینستاگرام را به بهترین مکان آنلاین برای درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا تبدیل کند. به گفته وی، این قابلیت در پاسخ به درخواست‌های مکرر تولیدکنندگان محتوا که در طرح آزمایشی سرویس اشتراکی شرکت داشتند، به این شبکه اجتماعی اضافه شده است. به کمک این ویژگی جدید، پست‌های ارسالی این دسته از کاربران تنها برای مشترکان آنها قابل مشاهده خواهد بود.
 
تا پیش از این، تولیدکنندگان محتوا می‌توانستند چنین کاری را در قبال استوری‌های خود انجام دهند، اما اکنون می‌توانند پست‌های اختصاصی خود را در فید برای کاربرانی که جزو مشترکان آنها هستند، به اشتراک بگذارند. در این طراحی جدید، تب جدیدی تحت عنوان Subscriber Home در پروفایل تولیدکنندگان محتوا ایجاد خواهد شد که مشترکان می‌توانند پست‌ها و ریلزهای اختصاصی را مشاهده کنند. بر اساس اعلام اینستاگرام، هزینه خرید این اشتراک‌ها بین ۹۹/ ۰ تا ۹۹/ ۹۹ دلار متغیر خواهد بود و کاربرانی که مشترک می‌شوند یک نشان به رنگ ارغوانی دریافت خواهند کرد که نشان‌دهنده حمایت آنها از تولیدکننده محتوا یا اینفلوئنسرهاست.
 
علاوه بر استوری‌ها و پست‌های فید، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند با مشترکان خود به صورت اختصاصی لایو داشته باشند. یکی دیگر از قابلیت‌های جدیدی که به اینستاگرام اضافه شده، این است که تولیدکنندگان محتوا می‌توانند به صورت همزمان با ۳۰ مشترک (از طریق گروه در دایرکت) چت کنند. اینستاگرام به تدریج در حال افزایش مشترکان در پلتفرم خود است و این امکان را برای هزاران تولیدکننده محتوا در سراسر ایالات‌متحده فراهم کرده است. با این حال، موسری تایید کرد که این قابلیت به زودی برای تولیدکنندگان محتوا در دیگر کشورهای جهان نیز میسر خواهد شد.
منبع: آي‌تي ايران

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو