جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

درخواست افزایش سرعت عمل در بهره‌برداری از شبکه ملی اطلاعات

زیرساخت

چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵:۵۱


با توجه به جایگاه و نقش شرکت ارتباطات زیرساخت در شبکه ملی اطلاعات کشور، سرعت عمل در تصمیم گیری و انجام به موقع پروژه های شبکه ملی اطلاعات نیازمند به تلاش های بی وقفه وشبانه روزی است.

تیک نیوز- به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، امیر لاجوردی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت که در نشست سراسری مدیران این شرکت در مشهد مقدس حضور یافته بود با اعلام این مطلب افزود: با تلاش های بی وقفه و جهادی همکاران پرتلاش، باید تمامی اقدامات و برنامه هایی که برای تکمیل و اجرای پروژه های مرتبط با شبکه ملی اطلاعات تا چهار سال آینده پیش بینی شده بود تا سال 1402 به انجام برسد.
 
وی دستیابی و تحقق این هدف را در گرو انجام اقدامات اساسی ذکر کرد و اضافه کرد: راهبری و رهبری کردن امور، جانشین پروری و توسعه شایستگی، اعتمادسازی، کار شبانه روزی همراه با هوشمندی، ارتباط تنگاتنگ با معنویت، ارزیابی عادلانه عملکرد پرسنل، برون سپاری و انحصار شکنی، نقد پذیری و مسئولیت پذیری از گام های اساسی برای رسیدن به این موفقیت است که باید در دستور کار قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به شرایط سخت کشور، توجه به مباحث صرفه جویی و مدیریت بهینه بر منابع مالی و نظارت دقیق بر انجام کارها را از اولویت ها ذکر کرد.
 
در ادامه خباز عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت به اهداف برگزاری این همایش پرداخت و افزود: بررسی چالش ها و مشکلات و ارایه راهکارهای پیشنهادی برای ایجاد افزایش تعامل، همکاری و همیاری بین استانی، و تقویت ارتباطات درون سازمانی بین مدیران و افزایش نظارت بر اساس شیوه های نوآورانه را از جمله اهداف اصلی این هم اندیشی عنوان کرد.
 
خباز عضو هیات مدیره و راهبر کمیته تحول استان ها در شرکت، افزایش نقش آفرینی و مشارکت فعال استان ها در اجرای پروژه ها را از دیگر اهداف این نشست ذکر کرد.
وی با اشاره به نقش و جایگاه شرکت ارتباطات زیرساخت در توسعه زیرساخت¬های ارتباطی در کشور گفت: خوشبختانه شرکت با استفاده از توانمندی ها و منابعی که در اختیارش دارد توانسته است به خوبی نقشش را در ارائه خدمات مطلوب ارتباطی به هموطنان ایفاد نماید.
 
همچنین در ادامه جعفرپور دیگر عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی مدیران و کارکنان گفت: قطعاً موفقیت و افتخار آفرینی¬های این شرکت در عرصه ارتباطات حاصل تلاش ها و اقدامات جهادی مدیران و همکاران بوده است.
 
وی اضافه کرد: بسیاری از پروژهایی که در شرکت ارتباطات زیرساخت در ذیل شبکه ملی اطلاعات تعریف شده است نیازمند تصمیم به موقع و سریع است.
جعفر پور با اشاره به مباحث فضای مجازی که از دغدغه های مقام معظم رهبری است یاد آور شد: ما مکلف هستیم در راستای تامین منافع کشور در عرصه ارتباطات به صورت فعال، دغدغه مند و جهادی پروژه های شرکت را سروقت به اتمام برسانیم.
 
در ادامه نوروزی، آغ بیات، اصغریان و تقی محمدی معاونین مدیرعامل گزارشی از عملکرد و اقدامات حوزه معاونت خود را در ارتباط با اجرای سند تحول استان ارائه کردند.
در ابتدای این نشست حسنعلی عیسی زاده مدیرکل دفتر هیات مدیره و مدیر عامل روابط عمومی و امور بین الملل، ضمن خیرمقدم و گرامیداشت دهه مبارک امامت و ولایت، فرارسیدن 22 تیر روز فناوری اطلاعات را تبریک گفت.
دلگیر مدیرکل اداره فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی و سیدرضا موسوی مدیر امور هماهنگی استانها و حمیدرضا رضائی نیا مدیرارتباطات زیرساخت خراسان رضوی، ضمن خیر مقدم به مدعوین گزارشی از عملکرد و اقدامات حوزه خود را ارایه کردند.
نشست سراسری مدیران کل شرکت ارتباطات زیرساخت با محوریت اجرای سند تحول استان ها از 22 تا 23 تیر ماه سال جاری به مدت دو روز در هتل پردیسان مشهد برگزار می شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو