سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: در برخی مناطق مخابراتی که خدمات تلفن ثابت بر بستر فیبر نوری انجام میشود، هزینههای سیم کشی داخلی و تهیه مودم به عهده مشترکان است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت:هیچ گونه تماسی از سوی شرکت مخابرات ایران برای پرداخت جوایز یا اعلام برندگان از طریق رسانه های جمعی با مشترکان این شرکت صورت نمی گیرد .
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: شرکت مخابرات هم اکنون به شدت با کاهش منابع درآمدی مواجه شده است و در صورت تداوم وضع موجود، روند توسعه این شرکت قطعا متوقف شده و عدم منطقی شدن تعرفه ها، مخابرات را به ورشکستگی سوق می دهد.
کارشناسان واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه تهران از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، به درخواست ۵۴۲ هزار و ۷۳ مشترک تلفن ثابت رسیدگی کردند.
روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در راستای بهبود خدمت رسانی به شهروندان تهرانی، سامانه نظارت مردمی را از طریق شبکه های اجتماعی راه اندازی کرده است، که از ابتدای سال جاری بیش از ۸۰ مورد گزارش های مردمی پیگیری و خرابی های تجهیزات مخابراتی منصوبه در سطح شهر، رفع مشکل شده است.
کارشناسان واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در هفته اول آذر ماه سال جاری، به درخواست ۲ هزار و ۱۸۵ مشترک تلفن ثابت رسیدگی کردند.
مخابرات منطقه تهران از شهروندان خواست تلفن خود را از طریق سامانه ۲۰۰۰ پرداخت نمایند.
خط تلفن هزاران کسب و کار ایرانی که مشترک دفتر کار مجازی «دفتر شما» هستند از صبح چهارشنبه با اختلال مواجه شده است.
صورتحساب این دوره تعدادی از مشترکین محدوده منطقه ۴ مخابرات تهران، با احتساب بدهی قبلی صادر شده است.
برخی از مشترکان در حالی قبضهای نجومی تلفن دریافت میکنند که این قبضها بهدلیل تماس با شمارههایی از کشورهای خارجی است و در نتیجه برقراری تماس با آنها برایشان هزینه زیادی در پی داشته است.