جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهر هوشمند

کارگروه پشتیبانی از آموزش مجازی دانش آموزان تشکیل شد

به پیشنهاد سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش و موافقت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کارگروه پشتیبانی از آموزش مجازی دانش آموزان تشکیل شد.

«دهکده هوشمند» سامانه‌ای خلاق برای توسعه فناوری‌ درمناطق روستایی

این روزها شرکت‌های خلاق هم پای دانش‌بنیان‌ها مشغول تولید محصولات خود هستند تا رفاه را به جامعه هدیه دهند. «دهکده هوشمند» یکی از این محصولات خلاق است که سعی در حل مشکلات روستاییان در دنیای فناورانه امروز دارد.

تا ۷۰ درصد تخفیف سفارش غذا با سوپراپ اسنپ!

منتظر «کمپین بزرگ اسنپ‌» با تخفیف‌های هیجان‌انگیز در شهرهای مختلف کشور باشید! از ۲۰ شهریور، به مدت یک هفته، می‌توانید غذای مورد علاقه خود را از بهترین رستوران‌ها با حداکثر ۷۰ درصد تخفیف در سرویس غذای اسنپ‌ سفارش دهید.

نقش آفرینی هوش مصنوعی در تحول صنایع بزرگ

هوش مصنوعی در صنایع مختلف مثل حمل و نقل، بهداشت و غیره در سراسر جهان کاربرد داشته که در این گزارش به کاربرد هوش مصنوعی در این صنایع می پردازیم.

سومین سایت ۵G تلفن همراه درتهران راه اندازی شد.

ایرانسل سومین سایت نسل پنجم ایران را در دانشگاه تربیت‌مدرس راه‌اندازی کرد. اولین و دومین سایت ۵G ایران، پیش از این در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و ساختمان مرکزی ایرانسل به بهره‌برداری رسیده بود.

فعال‌سازی نقطه‌ای ۵G برای کاربران خانگی تا اسفند ماه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تدوین برنامه ایران هوشمند، از آغاز به کار رسمی خدمت‌رسانی نسل پنجم ارتباطی در ایران همزمان با توسعه کاربردهای آن در حوزه‌های مختلف خبر داد.

با حضور اسحاق جهانگیری و در هفته ارتباطات انجام شد؛ اتصال بیش از ۱۵۰۰ روستای دیگر به شبکه ملی اطلاعات

با حضور معاون اول رییس جمهور، در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال بیش از ۱۵۰۰ روستا به شبکه ملی اطلاعات رونمایی شد.

مطالب پر بازدید آرشیو