شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سایر کسب وکارها

NFT کاراکترهای اسنپ ثبت شدند

اسنپ در مراسمی، با حضور بنیانگذاران آلمانی خود و جمعی از خبرنگاران، از «گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰» رونمایی کرد.

فراهم شدن امکان خرید اقساطی با همکاری پست بانک و دیجی‌کالا

همکاری مشترک دیجی‌پی، دیجی‌کالا و پست بانک ایران، امکان خرید اقساطی از دیجی‌کالا را با سرعتی بالاتر برای کاربران فراهم کرده است و به‌زودی در مناطق روستایی و کم‌برخوردار هم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

لیون‌کامپیوتر با رونمایی از هویت بصری جدید از برنامه ورود به بازارهای جهانی خبر داد

مدیر عامل و بنیان گذار لیون کامپیوتر در مراسم رونمایی از هویت بصری جدید این برند با بیان اینکه این برند قرار است با برداشتن گام‌های جدی‌تر وارد حوزه تولید شود، از برنامه‌ ورود لیون کامپیوتر به بازارهای جهانی خبر داد.

علی‌بابا پلاس؛ پلتفرمی برای اشتراک تجربه کاربران از سفرها

علی‌‌بابا پلاس قصد دارد با تجمیع نظرات و تجربه‌های مردم از سفرهای خود به ارتقای کیفیت صنعت گردشگری کمک کند.

تفکیک مسؤولیت کاربر و پلتفرم‌ در کسب‌وکارهای اینترنتی چرا مصوبه شورایعالی فضای مجازی اجرایی نشده است؟

شورایعالی فضای مجازی که تصمیم‌ساز و سیاست‌گذار امور فضای مجازی است، در مصوبه‌ای تکلیف حقوقی محتوای تولیدی توسط کاربر را روشن کرده و مسؤولیت آن را از دوش صاحب پلتفرم برداشته است.

رشد ۴۵ درصدی بازار رمزارزها در یک سال گذشته

به گفته کارشناسان تبادل حوزه رمزارزها در برخی روزها، حدود چهار برابر بازار بورس است و بازار این عرصه طی یکسال گذشته، ۴۵ برابر رشد کرده و حاکمیت باید به صورت موردی و با هدف مشخص وارد حوزه تنظیم‌گری و تدوین مقررات شود.

خروج کارخانه آی‌تی‌ام‌اسی از ورشکستگی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از خروج کارخانه ‌مخابراتی ایران از ورشکستگی و بازسازی آن خبر داد و گفت: با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کارخانه نوآوری در محل سابق این کارخانه با تغییر ماموریت آغاز به کار کرده است.

امضای تفاهم نامه همکاری شرکت ITMC با شرکتHOUBER

تفاهم نامه همکاری شرکت کارخانجات مخابراتی ایران و شرکت قطری هوبر اینترنشنال در زمینه توسعه محصولات IOT و Smart City به امضاء رسید.

دونالد ترامپ: بیت کوین یک کلاهبرداری است و دلار آمریکا باید در جهان حکمرانی کند

رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ اخیرا در مصاحبه‌ای با شبکه «فاکس بیزینس» گفته بیت کوین یک کلاهبرداری است که روی ارزش دلار آمریکا تاثیر می‌گذارد.

با اخذ نمایندگی رسمی محصولات KSTAR از سوی ITMC در ایران عرضه می شود

شرکت کارخانجات مخابراتی ایران با اخذ نمایندگی از شرکت KSTAR ، عرضه محصولات این برند در زمینه اینورتر، سیستم ذخیره سازانرژی ، تجهیزات زیرساخت مراکز داده از قبیل UPS ، باطری و سیستم های سرمایشی این شرکت را در ایران آغاز کرد.

مطالب پر بازدید آرشیو