روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در راستای بهبود خدمت رسانی به شهروندان تهرانی، سامانه نظارت مردمی را از طریق شبکه های اجتماعی راه اندازی کرده است، که از ابتدای سال جاری بیش از ۸۰ مورد گزارش های مردمی پیگیری و خرابی های تجهیزات مخابراتی منصوبه در سطح شهر، رفع مشکل شده است.
کارشناسان واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در هفته اول آذر ماه سال جاری، به درخواست ۲ هزار و ۱۸۵ مشترک تلفن ثابت رسیدگی کردند.
برخی از مشترکان در حالی قبضهای نجومی تلفن دریافت میکنند که این قبضها بهدلیل تماس با شمارههایی از کشورهای خارجی است و در نتیجه برقراری تماس با آنها برایشان هزینه زیادی در پی داشته است.
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید فرد اسدی، شهید باکری و شهید رمضانی از تاریخ ۱۶ آبان ماه آغاز می شود.
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات دانشگاه و فیروزکوه از تاریخ ۱۹ مهر ماه آغاز می شود.
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مرکز مخابرات شهید عاطف از تاریخ ۱۱ مهر ماه آغاز می شود.
چرا مخابرات برای واگذاری خط تلفن ثابت امکانات ندارد اما خط همراه با اینترنت را موجود دارد؟
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه ارائه خدمات تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی و نیز دفاتر فروش حضوری اپراتورهای تلفن ثابت را به روزسانی و تصویب کرد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: در شرایطی که تعرفههای مخابراتی مربوط به ۱۲ سال پیش است، راهاندازی و فروش تلفن ثابت اساساً برای مخابرات توجیه اقتصادی ندارد.
خلاصه کارکرد شامل ریزمکالمات شهری، بین شهری، بینالملل، شبکه هوشمند و موبایل تلفنهای شهری را میتوان از پرتال شرکت مخابرات ایران دریافت کرد.