یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

دکتر واعظی در استان هرمزگان :

موفقیت برجام قدرت سیاسی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید

تیک نیوز

دوشنبه ۱۱ دی ۱۲۷۸ - ۰۰:۰۰:۰۰


در ادامه سفرهای استانی وزیر ارتباطات، دکتر واعظی به استان هرمزگان سفر کرد و 376 روستای استان هرمزگان به اینترنت پر سرعت تجهیز شد.<BR>

وایمکس نیوز - به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناور ی اطلاعات،  دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  برای افتتاح اتصال 376 روستای استان هرمزگان در بخش قلعه  قاضی  روستای خورچاه حضور  یافت و   گفت:  دولت پس از حل مشکلات هسته ای و برداشتن تحریم ها، به دنبال  رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان است.

 وی درباره توسعه روستایی کشور دربخش ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهارکرد: یکی از سیاستهای دولت اهمیت دادن به مناطق محروم است  ودولت در تلاش است تابتواند شکاف  بین مناطق را دربهره گیری از امکانات از بین ببرد.

  وزیر ارتباطات در مراسم افتتاح  اینترنت 376 روستای استان هرمزگان افزود: موفقیت برجام قدرت سیاسی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید

واعظی خاطر نشان کرد: در تلاشیم  تا پایان  فعالیت دولت  این شکاف از بین برود و برای  ایجاد ارتباط میان همه روستاها، سال  آینده گام های بلندتری دراین عرصه برداشته شود.

وی ادامه داد: انشالله تا نیمه شعبان  290 روستای دیگر این استان به اینترنت پرسرعت روستایی تجهیز شوند.

واعظی با بیان اینکه هدف از اینترنت روستایی نگاه تشریفاتی نیست ،افزود: این خدمت زمینه ایجاد دولت الکترونیک  و کاهش رفت و آمد روستاییان به شهرها است .

وی  خاطرنشان کرد : اینترنت پر سرعت در روستاها در بحث آموزش و شغل های مختلف مانند دامداری و کشاورزی و...  حایز اهمیت است.

واعظی ادامه داد: باآمدن نسل3 و4  به روستاهای این استان، و همچنین 250 کیلومتر  فیبر نوری  و دادن پروانه های مختلف  برای شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی مردم روستا می توانند در کمترین زمان  و با بهترین قیمت از ابزار های ارتباطی استفاده کنند.

وی درپایان تصریح کرد: امیدواریم  با تلاش مسئولین استانی  و همچنین خدمات دولت الکترونیک  بتوانیم باعث ارتقا سطح فرهنگی  و آگاهی مردم روستا شویم.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو