یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رگولاتور ارتباطی:

اجرای طرح USO در مناطق روستائی با جدیت پیگیری می شود

شبکه - زيرساخت - کابل

شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸:۰۰


وضعیت اجرای طرح خدمات عمومی الزامی (USO) در روستاها و مناطق دور افتاده سراسر کشور در دوازدهمین جلسه کمیسیون فنی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی بررسی شد.

وایمکس - در این جلسه که با حضور قائم مقام، معاونان، برخی از مدیران ستادی و مدیران کل مناطق رگولاتوری و پیمانکار اجرای پروژه USO برگزار شد، علی‌اصغر عمیدیان گفت: با توجه به توسعه روزافزون ICT و الزام ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات، اجرای طرح USO در مناطق روستائی با جدیت پیگیری شده و مدیران مناطق سازمان در استان‌های مختلف بر اجرای مطلوب آن نظارت می‌کنند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی افزود: با توجه به افزایش حجم کار و در راستای سیاست تمرکززدایی، بسیاری از امور در حوزه بسترسازی و نظارت بر ارائه خدمات با کیفیت در حوزه ICT باید به ادارات کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در مناطق واگذار شود.

وی تصریح کرد: ادارات کل تنظیم مقررات مناطق نه‌گانه بعنوان بازوی اجرایی رگولاتوری در سراسر کشور مسئولیت انجام وظایف را بعهده دارند و طرح ایجاد رگولاتوری منطقه‌ای نیز در حال حاضر با هدف انجام مطلوب‌تر فعالیت‌ها پیگیری می‌شود.

 

منبع : تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو