جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

همراه اول به عنوان برترین اپراتور تلفن همراه کشور در سال 89 انتخاب شد

همراه اول

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۵:۰۰


در دومین دوسالانه جوایز فناوری ایران (ایتا)، تندیس برترین ارایه دهنده خدمات مخابراتی همراه در سال 89، به اپراتور اول اهدا شد. <BR>

وایمکس نیوز - در این مراسم که سه شنبه شب (17 اسفندماه) با حضور چهره های مطرح دولتی و خصوصی حوزه ارتباطات و فناوری ارتباطات و اصحاب رسانه در هتل هما برگزار شد، در 10 بخش اصلی و 9 بخش پیشخوان، برندگان مشخص و جوایز خود را دریافت کردند.
در بخش اصلی "برترین ارایه دهنده خدمات مخابراتی همراه" که بیش از 4000 داور عمومی و تخصصی آنلاین ایتا، در مورد دو اپراتور عمده تلفن همراه کشور آرای خود را اعلام کرده بودند، همراه اول به عنوان برترین اپراتور تلفن همراه کشور در سال89 برگزیده و جایزه خود را از دکتر شهریاری دبیر شورای عالی اطلاع رسانی دریافت کرد.
در این بخش همراه اول با کسب 58 درصد آرای داوران اول شد و ایرانسل هم توانست 42 درصد آرا را به خود اختصاص دهد.
در مراسم دیروز دکتر شهریاری دبیر شورای عالی اطلاع رسانی پیش از بازگشایی پاکت نام اپراتور برنده گفت: امیدوارم در آینده و با حضور بیش از 5 اپراتور تلفن همراه در کشور این نوع جایزه ها ارزشمند تر شود.
گفتنی است در 19 بخش اصلی و پیشخوان ایتای امسال، بیشترین مشارکت داوران عمومی در بخش "برترین سرویس دهنده خدمات ارتباطی همراه" صورت گرفته است.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو