سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اندروید و تاچ ویز 8 گیگابایت از فضای داخلی گلکسی اس 7 شما را اشغال میکنند

تلفن همراه - سامسونگ

پنج شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲:۰۰


همان طور که میدانیم اکثر گوشی های هوشمند امروزی در نسخه های مختلف با حافظه داخلی 16، 32، 64 و حتی در برخی مدل ها با حافظه ی 128 گیگابایتی هستند. اما به خاطر نوع قالب بندی حافظه، مقدار کمتری در اختیار کاربر قرار میگیرد. به طور مثال ممکن است 16 گیگابایت حافظه تنها 12 گیگابایت در دستری کاربر باشد نسخه های 32 گیگابایتی معمولا 29 و 64 گیگابایتی نیز 59 گیگابایت از آن در اختیار کاربر است.

وایمکس نیوز - مقداری از این حافظه ی داخلی نیز توسط سیستم عامل و رابط کاربری کمپانی ها تسخیر میشود. که باعث میشود حجم قابل توجهی از حافظه ی گوشی در همان اول کار اشغال شود. همان گونه که گفته شد، سیستم عامل اندروید و رابط کاربری اختصاصی گوشی های سامسونگ موسوم به تاچ ویز 8 گیگابایت از حافظه ی داخلی گلکسی اس 7 و اس 7 اج را در اختیار خود گرفته اند. این مقدار برای اولین باری است که گوشی خود را روشن کرده اید حتی قبل از اینکه اکانت های خود را وارد گوشی کنید.

 

 

اکثر کاربران نیز کمی از حافظه را توسط آپدیت های برنامه ها و اپلیکیشن ها درگیر میکنند و در آن زمان تقریبا نیمی از 32 گیگابایت حافظه ی داخلی گوشی شما اشغال شده است. اما خوشبختانه اس  و اس 7 از حافظه ی قابل افزایش برخوردار هستند و کاربران میتوانند با اضافه کردن حافظه ی میکرو اس دی، برنامه های گوشی خود را به کارت حافظه انتقال دهند. این اطلاعات به کاربر میکند که بستگی به نیاز خود، نسخه ی با حافظه ی مورد نیاز را تهیه کند و به طور مثال منتظر نسخه ی 64 گیگابایتی باشد و یا اقدام به خرید یک کارت حافظه ی سریع کند. لازم به ذکر است اس 7 های سامسونگ تا 200 گیگابایت رم میکرو اس دی پشتیبانی میکنند.

 

منبع : مجله سخت افزار

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو