یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

خسروي خبرداد:

ايجاد فضاي رقابتي در حوزه زيرساخت/ توجه به کيفيت در کنار توسعه زيرساختها

فيبر نوري - زيرساخت

یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳:۰۰


رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت از ايجاد فضاي رقابتي در حوزه زيرساخت خبرداد و گفت:‌توجه به کيفيت در کنار توسعه زيرساختها در دستورکار قرار دارد.

وايمکس نيوز - محمود خسروي  در خصوص مهمترين اقدام سال 94 شرکت ارتباطات زير ساخت گفت: با تلاش و همت همکاران، نيازهاي تمامي مشتريان خود ،که همان  اپراتورهاي اصلي کشور هستند را مرتفع کرده ايم .
وي اظهارکرد: درسال 94 ، پروژه تلاش 2 و پروژه تجميع را به نتيجه رسانده ايم  و همچنين شبکه IP و  انتقال را به گونه اي توسعه داده ايم  که به حمدالله اپراتورها مشکلي نداشته اند
خسروي با بيان اينکه وضعيت کيفيت ارتباطات روز به روز بهتر مي شود،‌ افزود يکي از راههاي افزايش کيفيت، افزايش منابع است.
مدير عامل شرکت ارتباطات زيرساخت بر کاهش وضعيت packet lost (اتلاف بسته )و  DELAY ( تاخير) تاکيد کرد و گفت: در شرايط فعلي در وضعيت مطلوبي قرارداريم.   
رييس هيات مديره شرکت ارتباطات زيرساخت با بيان اينکه نيازها و توسعه  ICT همزمان در حال افزايش هستند، ادامه داد: همزمان با توسعه،  افزايش کيفيت خدمات  نيز مدنظر شرکت ارتباطات زيرساخت است.
خسروي در خصوص تاثيرات اجرايي شدن برجام بر شبکه هاي زيرساختي و ايجاد رقابت در پروژه هاي بين المللي گفت:  وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در طي سال 94، بر موضوعاتي چون اقتصاد مقاومتي ، حمايت  از توليد داخلي و برنامه ريزي فعاليت هاي پس از برجام،  تاکيد داشته اند.
وي تصريح کرد:‌ با اجراي برجام هزينه ها کاهش مي يابد، چرا که تحريم، هزينه هاي بالايي را در تجهيزات با تکنولوژي بالا، به ما تحميل مي کرد و انشاء الله با اجرايي شدن آن، فضاي رقابتي در حوزه زيرساخت ايجاد مي شود.
خسروي در پاسخ به سوال ديگري در خصوص حمايت از شبکه هاي اجتماعي داخلي گفت: يکي از اهداف برنامه و تاکيدات دکتر واعظي، آن است که شبکه هايي داشته باشيم که بومي، محلي و ملي باشد.
وي با بيان اينکه در شرايط فعلي اطلاعات هموطنان در جاهاي ديگر دنيا و شبکه هاي ديگر،  ميزباني مي شود،‌افزود:‌ يکي از اهداف ما داشتن شبکه قوي داخلي است تا مردم بتوانند به مبادله اطلاعات مورد نظرشان در شبکه هاي مجازي و گروه هاي خود بپردازند ، اگرچه شبکه هاي خارجي از ما جلوتر هستند،  اما با حمايت دولت ومردم، اين موضوع حل مي شود.  
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو