شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

به منظور معرفی برترین‌های حوزه IT

رگولاتوری ارزیابی ارایه کنندگان سرویس‌های IT را آغاز کرد

رضواني

یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۵:۰۰


ارزیابی‌ها براساس 4 محور رضایت مندی کاربران و مشتریان بالحاظ نمودن کیفیت سرویس، قانون مداری و توسعه فرهنگ و ادبیات رگولاتوری، انجام تعهدات توسعه و اجراء و عملکرد شبکه معین شده انجام می‌شود.

وایمکس نیوز - حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان با بیان این مطلب گفت: به منظور معرفی برترین ارایه‌کنندگان سرویس‌های فناوری اطلاعات، ارزیابی شرکت‌های PAP و SAP از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آغاز شد.

وی افزود: از بین 18 اپراتور حوزه PAP و SAP تا این زمان 11 شرکت اظهارنامه‌های خود را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال کرده‌اند که بررسی اولیه آنها از سوی تیم‌های ارزیابی انجام شده است.

وی گفت: از روز گذشته (21 اسفندماه) مرحله بازدید و ارزیابی در محل اپراتورها (Site Visit) آغاز می‌شود تا میزان انطباق مستندات ارسال شده از سوی آنها با شرایط واقعی مشخص شود.

رضوانی درباره شاخص‌های ارزیابی اپراتورها افزود: ارزیابی‌ها براساس 4 محور رضایت مندی کاربران و مشتریان بالحاظ نمودن کیفیت سرویس، قانون مداری و توسعه فرهنگ و ادبیات رگولاتوری، انجام تعهدات توسعه و اجراء و عملکرد شبکه معین شده انجام می‌شود.

وی بیان کرد: امتیاز نهایی اپراتورها از سوی تیم‌های ارزیابی و با در نظر گرفتن اصول رگولاتوری همچون رقابت، عدالت، انصاف، شفافیت، صراحت، اخلاق مداری و نوآوری تعیین می‌شود.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو