یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سخنگوي مخابرات ايران گفت‌:

عيدي بازنشستگان مخابرات اسفند سال پيش پرداخت شد

زارعيان

چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶:۰۰


سخنگوي مخابرات ايران در واکنش به اظهارات مدير عامل صندوق بازنشستگي کشوري مبني بر عدم پرداخت عيدي بازنشستگان مخابرات گفت: عيدي بازنشستگان مخابرات را با حقوق اسفند آنها و پيش از بيستم اسفند تحويل صندوق بازنشستگي کشوري داديم.

وابمکس نيوز- محمود اسلاميان مدير عامل صندوق بازنشستگي کشوري روز گذشته در نشست خبري در پاسخ به سوالي درباره اينکه بازنشستگان برخي دستگاه‌ها مانند مخابرات و راه‌آهن هنوز عيدي خود را دريافت نکرده‌اند، اظهار کرد: عيدي بازنشستگان اين دستگاه‌ها از محل اعتبارات خود دستگاه است که چک آن را در اختيار صندوق بازنشستگي کشوري قرار مي‌دهند و ما مبالغ را به حساب بازنشستگان آنها واريز مي‌کنيم اين دو دستگاه هنوز چک مبلغ عيدي را به صندوق نداده‌اند و مبلغ عيدي بازنشستگان آنها براي هر دستگاه حدود 27 ميليارد تومان است.

در حاليکه اين موضوع مي‌توانست اعتراض‌هاي شديدي را از سوي بازنشستگان مخابرات به همراه داشته باشد اما تا پيش از اين اظهارات هيچگونه واکنشي را از سوي اين قشر نسبت به عدم پرداخت عيدي شاهد نبوديم.

در همين زمينه داوود زارعيان سخنگوي شرکت مخابرات ايران در گفت‌وگويي با تسنيم با اشاره به اينکه حقوق و عيدي بازنشستگان را سال قبل پرداخت کرديم، درباره جزييات آن عنوان کرد: معمولا پيش از بيستم هر ماه چک حقوق بازنشسته‌ها را مي‌کشيم؛ در ارتباط با عيدي آنها نيز قصد داشتيم هم‌زمان با حقوق بيستم بهمن پرداخت داشته باشيم اما تا اين تاريخ مبلغ عيدي آنان اعلام نشد.

وي ادامه داد: بنابراين عيدي بازنشستگان مخابرات را با حقوق اسفند آنها و پيش از بيستم اسفند تحويل صندوق بازنشستگي کشوري داديم. رقم چک تحويلي به شرکت بيمه در تاريخ 17 اسفند سال پيش 38510 ميليون ريال بود که اين شرکت چک را طبق روال به صندوق بازنشستگي کشوري تحويل داده است.

زارعيان با بيان اينکه گمان مي‌کنم موضوعي را که آقاي سلاميان به آن اشاره کردند مربوط به شرکتي کوچک يا موسسه‌اي در حوزه مخابرات شود، گفت: اخيرا جلسه‌اي با کانون بازنشستگان مخابرات داشتيم که اگر قرار بود اظهارات مدير عامل صندوق بازنشستگي کشوري درست باشد، آنجا هم بايد مطرح مي‌شد اما آنها هيچ حرفي در اين باره نزدند.
منبع: تسنيم

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو