یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

تامين تجهيزات شبکه مخابراتي ايران به ايتاليا سپرده شد

مخابرات - کابل

چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹:۰۰


شرکت مخابرات ايران ، به منظور توسعه شبکه مخابراتي کشور و تامين تجهيزات اين شبکه با شرکت ايتال تل ايتاليا تفاهمنامه همکاري امضا کرد.

وايمکس نيوز - اين تفاهمنامه با حضور نخست وزير ايتاليا و مديرعامل شرکت مخابراتي ايتال تل ( ItalTel ) و مديرعامل و رئيس هيات مديره مخابرات به امضا رسيد.

تفاهم نامه همکاري، به منظور توسعه و نوسازي شبکه مخابراتي کشور مبتني بر تجهيزات نسل نو و توسعه سرويس هاي نوظهور ارزش افزوده براساس آخرين فناوري روز دنيا، به صورت فاينانس، امضا شد که طبق آن، ايتال تل متعهد شد تامين تجهيزات و پياده سازي شبکه مخابراتي ايران را براساس طرح هاي ارايه شده از سوي شرکت مخابرات ايران در مدت 18ماه انجام دهد. 

پروژه هاي اين تفاهم نامه شامل IP-NOC و IP-BB و سرويس هاي ارزش افزوده است.

اسدالله دهناد سرپرست شرکت مخابرات ايران، بعد از امضاي اين تفاهمنامه گفت : شرکت مخابرات ايران بزرگترين شرکت مخابراتي در سطح خاورميانه است و با داشتن بازار بسيار گسترده ظرفيتهاي بالقوه اي براي سرمايه گذاري دارد. براين اساس استراتژي ما توسعه سرمايه گذاري در مخابرات است و ما نه تنها در پي توسعه کمي و کيفي مخابرات هستيم بلکه راهبرد ما اين است که اين ظرفيت در خدمت رونق اقتصادي کشور قرار گيرد.

وي افزود : براي رسيدن به اهداف توسعه در مخابرات از ظرفيتهاي کشورهاي علاقمند به همکاري مشترک از جمله ايتاليا استفاده خواهيم کرد.

مديرعامل شرکت ايتال تل نيز در مراسم امضاي اين تفاهمنامه گفت: تفاهمنامه امضاي اين سند، گامي اساسي در جهت پيشبرد همکاري هاي ميان ايتاليا و ايران است و ما افتخار داريم بخشي از اين پروژه مهم باشيم.

وي با اشاره به اينکه حوزه مخابرات و ICT شتاب دهنده توسعه در اقتصاد هر کشوري است، گفت: شرکت ايتال تل ثروتي از تجربه در ساخت و تحول شبکه هاي پيچيده اپراتورهاي بين المللي را در پرونده خود دارد. اين شرکت با حضور در بازارهاي کشورهاي اروپائي، خاورميانه، آفريقا و آمريکاي لاتين، با شرکت هايي که فراهم کننده خدمات در زمينه تحول ديجيتال هستند، همکاري مي کند.

 

منبع : مهر

 

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو