شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

ايتال‌تل آماده ارائه مشاوره به همراه اول در زمينه MVNO

همکاري

شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶:۰۰


سابقه شرکت ايتاليايي همکار مخابرات در توسعه و نوسازي شبکه مخابراتي کشور مبتني بر تجهيزات نسل نو و توسعه سرويس‌هاي نوظهور ارزش افزوده، نشان مي‌دهد که در زمينه اپراتورهاي مجازي موبايل نيز فعال است و از اين رو مي‌تواند مشاور آينده همراه اول نيز باشد.

وايمکس نيوز - هفته گذشته طي مراسمي در حاشيه  ورود نخست وزير ايتاليا به همراه هياتي بلند پايه به کشورمان، تفاهم‌نامه همکاري ميان شرکت ايتال‌تل و مخابرات ايران امضا شد.

اين تفاهم‌نامه به ‌منظور توسعه و نوسازي شبکه مخابراتي کشور مبتني بر تجهيزات نسل نو و توسعه سرويس‌هاي نوظهور ارزش افزوده براساس آخرين فناوري روز دنيا به صورت فاينانس امضا شد.

لذا ايتال‌تل متعهد شد تأمين تجهيزات و پياده‌سازي شبکه مخابراتي ايران را براساس طرح‌هاي ارايه شده از سوي اين شرکت در طول مدت 18 ماه داشته باشد.

پروژه‌هاي اين تفاهم‌نامه شامل IP-NOC، IP-BB و سرويس‌هاي ارزش افزوده است.

به گزارش تسـنيم ايتال‌تل طراح، توسعه دهنده و اجرا کننده راه‌حل شبکه‌هاي ارتباطي و خدمات نسل‌هاي جديد مبتني بر پروتکل IP است. اين شرکت درايتاليا و تعدادي از کشورهاي دنيا فعاليت مي‌کند.

خدمات مشاوره و مهندسي شبکه، مديريت سرويس‌ها و راه‌حل‌هايي نظير VoIP، همگرايي ارتباطات ثابت و سيار، ارائه راه‌حل‌هاي به هم پيوسته، ارائه الگوي پياده‌سازي نسل بعدي مراکز داده و راه‌حل‌هاي پهناي‌باند، مجازي‌سازي شبکه و WebRTC بخشي از خدمات برجسته اين شرکت در عرصه ارتباطات است.

اين کمپاني علاوه بر ايتاليا در فرانسه، بلژيک، آلمان، اسپانيا، يونان، لهستان، امارات متحده عربي و آمريکاي لاتين از قبيل آرژانتين، برزيل، کلمبيا، پرو و اکوادور نيز فعاليت مي‌کند.

ايتال‌تل علاوه بر زمينه‌هاي ياد شده در حوزه اپراتور مجازي موبايل نيز فعالي مي‌کند و به عنوان مشاوري در اين حوزه براي کسانيکه دنبال کسب‌وکار MVNO هستند، فعاليت مي‌کند.

اين شرکت ايتاليايي معتقد است با توجه به سبقه فعاليت‌هاي مخابراتي‌اش، بهترين شريک در زمينه توسعه اپراتورهاي مجازي نوع اول به حساب مي‌آيد. ايتال‌تل قادر است تا در اين حوزه توانمندي‌ها و قدرت خود رابراي شرکت‌هاي قديمي فعال در زمينه MVNO و بازيگران جديد اين نوع کسب‌وکارها به نمايش بگذارد.

با توجه به اينکه بيش از يک سال از طرح مدل‌ کسب‌وکار جديد اپراتوري در کشورمان مي‌گذارد و MVNO پيش کشيده شده است؛ اپراتورهاي موبايل کشور ظرف نيمه دوم سال جاري موظف به اعلام همکاري حداقل با دو MVNO در زمينه فروش خدمات ارزش افزوده و استفاده بهينه از ظرفيت خالي شبکه‌شان هستند.

حال با توجه به همکاري مخابرات ايران و ايتال‌تل، شايد در آينده شاهد ارائه خدمات مشاوره‌اي اين شرکت به همراه اول به عنوان اپراتور موبايل زيرمجموعه هلدينگ مخابرات باشيم.

ايتال‌تل معتقد است که براساس چشم‌انداز جهاني، نرخ رشد مرکب ساليانه حوزه MVNOها در حد فاصل سال‌هاي 2015 تا 2019 حدود 10 درصد خواهد بود.

 

منبع : تسنيم

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو