یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتصاب و جابجايي در حوزه نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري

رگولاتوري

سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷:۰۰


تغييرات مديريتي در حوزه نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري در راستاي تقويت هرچه بيشتر اين بخش و استفاده از توانمنديها و تجربه هاي نو است.

وايمکس نيوز- به گزارش روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي، علي اصغر عميديان که در مراسم توديع و معارفه مديران اين سازمان سخن مي‌گفت با اشاره به مطلب فوق افزود: رگولاتوري با صدور پروانه فعاليت در حوزه هاي مختلف ICT، بازار کسب و کار را رونق بخشيده و با ايجاد رقابت سالم ميان فعالان اين بخش، در مسير ارائه خدمات با کيفيت مناسب به مردم گام بر مي دارد.
وي افزود: اما استمرار اين روند، مستلزم نظارت دقيق و همه جانبه است چرا که حوزه نظارت، حوزه احصاي حق مردم و رعايت حق الناس است و رگولاتوري به عنوان حافظ حقوق مردم بايد در اين زمينه پاسخگو باشد.
لطف اله سبوحي قائم مقام رگولاتوري نيز با قدرداني از تلاش هاي مديران سابق و تاکيد براهميت حوزه نظارت و اعمال مقررات گفت: متناسب با تغييرات حوزه ICT، نيازمند تغيير تفکر نظارتي هستيم و بايد تلاش کنيم تا با تعامل سازنده‌تر با دارندگان پروانه رفتار حرفه‌اي تري در حوزه نظارت داشته باشيم.
در اين مراسم که با حضور قائم مقام، معاونان و مديران کل سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي برگزار شد، ولي اله مرادي به عنوان سرپرست اداره کل توسعه و نظارت برخدمات عمومي اجباري فاوا (USO)، غلامرضا خاکسار به عنوان سرپرست دفتر نظارت برسرويس هاي راديويي، سيدمحمد امامي به عنوان سرپرست دفتر نظارت بر سرويس‌هاي ارتباطي و مهرداد ويسي به عنوان سرپرست دفتر نظارت برسرويس‌هاي فناوري اطلاعات معرفي شدند.
همچنين در احکامي عليرضا اصغريان به عنوان مشاور اجرايي معاونت نظارت و اعمال مقررات و گرشاسب جمشيدنژاد به عنوان مشاور اجرايي معاونت بررسي هاي فني و صدور پروانه رگولاتوري منصوب شدند.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو