در بخش دوم، تاثیر شبکه های اجتماعی و اجتماعات مجازی بر روی مخاطبین به عنوان نکته ای مهم مطرح شد.و اما در این قسمت تغییرات در حوزه موسیقی و ارتباط آن با اینترنت مد نظر قرار گرفته است.
وایمکس نیوز :
11. پیدا کردن موسیقی دلخواه دیگر به هیجان انگیزی گذشته نیست
اسپاتیفای،پاندورا،آی هارت رادیو،اسلکرز- با وجود اینها دیگر چه کسی احتیاج به گشتن در انبار و پستوها برای پیدا کردن موسیقی دلخواهش دارد؟گروهی از نویسندگان در حوزه فناوری،در نسخه جدید مجله وایرد از موضوعی با عنوان "در این دوره،موزه داران واقعی ستارگان راک هستند – مردم ، ابزارها ، و الگریتم هایی که شما را به موسیقی دلخواهتان می رساند"
12. پیرو توضیح قبل: دیگر به فروشگاه موسیقی هم احتیاجی نداریم
فروشگاه های موسیقی در زمان کودکی ما وجود داشتند که خاطره برانگیز و دوست داشتنی بودند،اما حالا اثری از آنها نیست.تعجب آور نیست که تمامی پیوندهای بین موسیقی آنالوگ و دیجیتال گسسته شده اند.
13. ما کمتر می خوابیم
14. ما کمتر کار می کنیم
15. ما کمتر تعاملات اجتماعی برقرار می کنیم، کمتر مهمانی می رویم، و آرامش کمتری هم داریم

منبع : واشنگتن پست