جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

سامسونگ موفق به عقد قرارداد وایمکس در اوکراین شد


سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۵:۰۰


یک شرکت اوکراینی فعال در حوزه وایمکس به نام Intellecom قراردادی را با شرکت سامسونگ منعقد کرده تا تجهیزات مورد نیاز را برای توسعه شبکه وایمکس در این کشور تامین کند.

وایمکس نیوز - به دنبال راه‌اندازی اولیه موفق یک شبکه وایمکس در کیف و خارکیف، Intellecom به دنبال توسعه پوشش خدمات وایمکس خود در چهار شهر اوکراین تا ژوئن سال 2011 است که بزرگترین شهرهای این کشور محسوب می شوند. Intellecom همچنین قصد دارد تا سال 2013 به تدریج دامنه خدمات خود را در کل اوکراین توسعه دهد.
در حال حاضر دسترسی به خدمات وایمکس در کیف و خارکیف که بزرگترین شهرهای اوکراین محسوب می شوند، امکان پذیر است، اما قرار است این دو شهر با استفاده از فناوری وایمکس سامسونگ هم تحت پوشش قرار بگیرند.
سامسونگ قصد دارد آخرین و جدیدترین تجهیزات وایمکس خود را به Intellecom بفروشد. دکل های U-RAS Smart CP سامسونگ مناسب ترین تجهیزات این شرکت برای به حداکثر رساندن عملکرد شبکه و صرفه جویی در هزینه‌ها محسوب می‌شوند. علت این امر طراحی مجزای واحدهای دیجیتال و رادیوی این تجهیزات است.
پشتیبانی از مهاجرت بی دردسر از استاندارد فعلی وایمکس یا Mobile WiMAX به WiMAX 2 که نسل بعدی Mobile WiMAX یا TD-LTE محسوب می‌شود از جمله دیگر مزایای تجهیزات سامسونگ است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو