یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئيس هيأت مديره شرکت ارتباطات سيار ايران

مخابرات و همراه اول بايد از شيوه‌هاي سنتي مديريت فاصله بگيرند

علي بقايي

چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷:۰۰


رئيس هيأت مديره شرکت ارتباطات سيار ايران گفت: شرکتي که ادعا دارد رتبه اول منطقه را دارد و مي‌خواهد به يکپارچگي برسد، نمي‌تواند بدون تغيير نظام‌هاي مديريتي به اين مهم دست يابد.

وايمکس نيوز- علي بقايي رئيس هيأت مديره شرکت ارتباطات سيار ايران در مراسم توديع و معارفه اعضاي هيات مديره‌هاي پيشين و جديد شرکت‌هاي مخابرات ايران و ارتباطات سيار ايران با بيان اينکه همگرايي و يکپارچگي شبکه ثابت و سيار کار سختي بود که شروع شد، اظهار کرد: اگر بحث همگرايي را لايه لايه کنيم شامل حوزه‌هاي فرهنگي، تکنولوژي، تجاري و سازماني مي‌شود.

رئيس جديد هيات مديره همراه اول ادامه داد: بحث فرهنگي همگرايي مربوط به تغيير نگاه‌ها در درون و برون سازمان مي‌شود و کار به نسبت سختي است که بايد توجه جدي به آن شود.

وي عنوان کرد: شرکتي که ادعا دارد رتبه اول منطقه را دارد و مي‌خواهد به يکپارچگي برسد، نمي‌تواند بدون تغيير نظام‌هاي مديريتي به اين مهم دست يابد.

او گفت: نظام‌هاي مديريتي را بايد تغيير دهيم و از شيوه‌هاي سنتي مديريت فاصله بگيريم. اگر يکپارچه‌سازي انجام شود اما نظام مديريتي تغيير نکند، نمي‌توانيم به نتيجه دلخواه دست يابيم.

 

منبع:تسنيم

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو