یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مديرکل امور مشترکان همراه اول:

سرويس آواي انتظار همراه اول به زودي پولي مي شود

آواي انتظار

دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۹:۰۰


مديرکل امور مشترکان همراه اول گفت: مشترکاني که سرويس آواي انتظار برايشان فعال است، براي تعويض آهنگ، بايد از سايت http://rbt.mci.ir کد آهنگ انتخابي خود را برداشته و به شماره 8989 ارسال کنند.

وايمکس نيوز - با طولاني شدن مدت فعال سازي آزمايشي سرويس آواي انتظار، همراه اول بار ديگر اين سرويس را براي تعداد ديگري از مشترکان خود فعال کرد؛ چنانکه به نظر مي‌رسد اگر اين اپراتور، پيش از راه‌اندازي تجاري، يک نوبت ديگر اقدام به فعال‌سازي اين سرويس کند، آواي انتظار از تماس با تمامي 30 ميليون مشترک اين اپراتور شنيده شود.
بر اساس اين گزارش، پيش از اين نيز همراه اول در ابتداي راه‌اندازي آزمايشي سرويس آواي انتظار، اين سرويس را به صورت خاص و محدود براي مشترکاني که در نمايشگاه تلکام ثبت‌نام کرده بودند و برخي ديگر از مشترکان فعال کرده بود.
بنابراين گزارش، با طولاني شدن فعاليت‌ آزمايشي سرويس آواي انتظار، همراه اول در راستاي انجام آخرين آزمايش‌ها‌‌ و بررسي‌ها، بار ديگر اين سرويس را براي تعداد ديگري از مشترکان که صورت حساب‌هاي خود را به صورت اينترنتي يا در موعد مقرر پرداخت کرده‌اند، فعال کرده است.
بر اين اساس، با فعال‌سازي سرويس آواي انتظار، پيامکي با اين مضمون که "مشترک گرامي سرويس آواي انتظار به صورت رايگان براي شما فعال شد؛ در صورت عدم تمايل، براي غيرفعال‌‌سازي عدد 5 ( لاتين) را به شماره 8989 ارسال کنيد " براي مشترک ارسال مي‌شود.
با توجه به اينکه اخيراً اين سرويس در ابعاد گسترده‌تري فعال شده و در پيامک اطلاع رساني و آموزشي آن نيز صحبتي از نحوه تغيير آهنگ به ميان نيامده، سوالي که از سوي بسياري از مشترکان همراه اول مطرح مي شود، اين است که "در صورتي که آهنگ باب ميل مشترک نباشد، با توجه فعال‌سازي رايگان سرويس، آيا امکان تعويض آهنگ وجود دارد و آيا تعويض آهنگ مشمول پرداخت هزينه خواهد شد؟ ".
علي حميدي در اين خصوص، گفت: امکان تعويض آهنگ سرويس آواي انتظار فراهم است و تغيير آهنگ فعلا براي مشترکان هزينه‌ اي در بر ندارد، اما برنامه داريم که به زودي مبلغي بابت اين سرويس از مشترک هزينه دار شود.
مديرکل امور مشترکان همراه اول در خصوص نحوه تغيير آهنگ گفت: مشترکاني که سرويس آواي انتظار برايشان فعال است، براي تعويض آهنگ، بايد از سايت http://rbt.mci.ir کد آهنگ انتخابي خود را برداشته و به شماره 8989 ارسال کنند.
وي همچنين در خصوص طولاني شدن مدت راه‌اندازي آزمايشي سرويس آواي انتظار، گفت: بايد بسترهاي فني مهيا مي‌شد، تا راه‌اندازي تجاري انجام شود که شرمنده مشترکان نشويم.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو