یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

کاهش تعرفه ترافیک داخلى برای کاربران نهایی

شبکه - کابل

پنج شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰:۰۰


سه اپراتور اینترنتی و سه سرویس دهنده خدمات اینترنتی، برای کاهش تعرفه ترافیک داخلی برای کاربران نهایی تفاهم نامه امضاء کردند.

وایمکس نیوز - مراسم "امضای تفاهم‌نامه اپراتورهای اینترنتی جهت کاهش تعرفه ترافیک داخلی برای کاربران نهایی" با حضور مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت و مدیران اپراتورهای اینترنتی و سرویس دهندگان برگزار شد.

با توجه به امضا این تفاهم شرکت هاى اینترنتى و موبایلى با ارتباطات مستقیم با مراکز تبادل اطلاعات کشورى، هزینه ها را کاهش خواهند دادکه این کاهش هزینه ها براى کاربر نهایی بیشتر در استفاده از تصاویر و فیلم ها خواهد بود.

گفتنی است این تفاهم نامه پیرو افتتاح پروژه مراکز تبادل ترافیک شبکه ملی اطلاعات امضا شد، که این مرکز افزایش سرعت و کیفیت و همچنین شاهد هزینه خدمات اینترنتی، استفاده بهتر و از محتوا و خدمات داخلی، محلی سازی توزیع ترافیک و استفاده بهینه از منابع ارتباطی کشور به همراه ایجاد بستری مناسب و مطابق بااستانداردهای بین‌المللی برای شبکه‌های توزیع محتوایی داخلی را به ارمغان می‌آورد.

مراکز تبادل ترافیک شبکه ملی اطلاعات دارای مزایایی همچون ایجاد زیرساخت لازم جهت پیاده‌سازی این شبکه و بومی‌سازی دسترسی به اطلاعات، جلوگیری از خروج سرمایه‌ها و گردش منابع در داخل کشور است.

در این مراسم تفاهم نامه ای میان شرکت هاى رایتل به عنوان اپراتور موبایلى ، شرکت هاى اینترنتى شاتل و آسیاتک و سه شرکت ارائه دهنده خدمات تصویرى آپارات ، فیلیمو و تلویبیون امضا شد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو