یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین مهلت ارسال مقاله برای ارایه در همایش شهر هوشمند

شهرهوشمند

پنج شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳:۰۰


دبیر علمی همایش زیرساخت و فرصت های سرمایه گذاری شهر هوشمند ، آخرین مهلت ارسال مقالات تالیف شده توسط علاقمندان این حوزه برای ارایه در همایش شهرهوشمند را آخر تیر ماه 1395 اعلام کرد.

وایمکس نیوز- دکتر زرگردبیر علمی همایش زیرساخت و فرصت های سرمایه گذاری شهر هوشمند در گفتگو با پایگاه خبری وایمکس نیوز گفت: این همایش با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت کشور، سازمان فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شهرداری های کلان شهرها و حضور جمع کثیری از اندیشمندان برگزار می گردد.

وی چهار محور مورد نظر همایش را چنین برشمرد
محور اول استانداردها و پروتکل های فنی در معماری و طراحی شبکه های فیبرنوری به عنوان نیاز اصلی شهرداری ها برای توسعه شهر هوشمند.
محور دوم الگوی بومی معماری شهر هوشمند در دوسطح
محور سوم نقش شهرداری ها در توسعه شهر هوشمند : اقتصادی و شادی و رفاه شهروندان

محور چهارم شناسایی و ارایه مدل های مشارکت ذی نفعان مختلف در استقرارشهرهوشمند
زرگرافزود: تقویم همایش شهرهوشمند، اخرین مهلت ارسال مقالات را 28 تیرماه تعیین نموده و پذیرش مقاله تا 31 تیرماه به نویسندگان مقالات اطلاع رسانی خواهد شد.
وی گفت اصل مقاله های پذیرش شده تا تاریخ  1395/5/10 باید برای دبیرخانه همایش ارسال شود.
دبیرعلمی همایش زیرساخت و فرصت های سرمایه گذاری شهرهوشمند تاریخ برگزاری همایش را یک و دوم شهریورماه 1395 و محل برگزاری همایش را مرکز همایش های بین المللی برج میلاد اعلام کرد.
وی گفت : علاقمندان به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه موضوعات مقالات می توانند به سایت اینترنتی همایش به نشانی www.iransmartcity.ir مراجعه نمایند.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو