یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۴

تلاش آسیاتک برای بهبود عملکرد

آسياتک

دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷:۰۰


در جهت ارتقاء سطح ارایه سرویس های اینترنتی این شرکت و در راستای جایزه کیفیت آسیاتک (AQA)، مراکز تماس دو شهر مشهد و کرج ارزیابی شده و ارزیابی مرکز تماس یزد نیز در روزهای آتی انجام خواهد شد.÷

وایمکس نیوز - جایزه کیفیت آسیاتک (Asiatech Quality Award)، یک مدل اقتباسی از مدل جایزه ملی کیفیت، مدل بنیاد کیفیت اروپا، مدل ارزشیابی اپراتورهای برتر و مدل اصلاح شده جایزه ملی تعالی و الزامات شرکت آسیاتک می باشد. وظیفه این این مدل ارزیابی و بهبود عملکرد سه بخش اصلی حیات شرکت آسیاتک است که شامل مراکز فروش، پشتیبانی و تماس می باشد.

بر اساس این مدل، هر ساله نمایندگان آسیاتک (مراکز فروش، پشتیبانی و تماس) مورد ارزیابی و پایش قرار می گیرند. این دوره ارزیابی که شامل برنامه های افتتاحیه، برگزاری دوره های آموزشی، ارایه اظهارنامه، ارزیابی و اعلام نتایج آن می باشد، از فروردین ماه تا مرداد ماه هر سال انجام و در پایان با مراسم اختتامیه آن به نمایندگان برتر جوایز نفیسی از طرف دبیرخانه AQA اهدا می شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو