یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

وزیر ارشاد:

مهاجرت به سمت فضای مجازی باید با رشد ارزش‌ها همراه باشد

تیک نیوز

دوشنبه ۱۱ دی ۱۲۷۸ - ۰۰:۰۰:۰۰


وزیر ارشاد با بیان اینکه با مهاجرت به سمت فضای مجازی باید به رشد ارزش های ملی و فرهنگی جامعه کمک کنیم، گفت: رتبه ایران از لحاظ ثبت دامنه اینترنتی در دنیا ۱۸ اما تعداد سایت هایی که از زبان فارسی استفاده می کنند ۰.۸ درصد است.

وایمکس نیوز - علی جنتی در همایش فرصت های سرمایه گذاری و کسب و کار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با بیان اینکه بزرگترین چالش هزاره سوم تولید محتواست، اظهار کرد: در این دوره هر شهروندی می تواند به تنهایی تولید محتوا کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: رتبه ایران از لحاظ ثبت دامنه اینترنتی در دنیا 18 اما تعداد سایت هایی که از زبان فارسی استفاده می کنند 0.8 درصد است.

وی با تأکید بر اینکه با مهاجرت به سمت فضای مجازی باید به رشد ارزش های ملی و فرهنگی جامعه کمک کنیم، گفت: در این راستا لازم است متذکر شوم که در قانون اساسی کشورمان نیز بر برابری و عدالت اجتماعی، مشارکت اجتماعی و تعامل تأکید شده که فضای مجازی می تواند تسهیل گر تحقق آن باشد.

جنتی با اشاره به اینکه در افق 1404 باید جایگاه اول علمی منطقه باشیم، ابراز کرد: سرمایه گذاری در زیرساخت ها و تولید محتوا باید همگام با یکدیگر صورت گیرد تا نهایتا بتوانیم از ظرفیت های ICT به نحو احسن استفاده کنیم.

ادامه دارد...

 

منبع : تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو