دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دردومين همايش شهر هوشمندبررسي مي شود

آخرين دستاوردهاي فني حوزه شهر هوشمند

تیک نیوز

دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵:۰۰


دومين همايش «زيرساخت و فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري شهر هوشمند» از امروز با حضور جمعي از فعالان حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات کشور آغاز شد.

وايمکس نيوز- توسعه خدمات و محورهاي بررسي راهکارهاي ايجاد و توسعه شهر هوشمند، ارائه فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري براي هوشمندسازي شهرهاي ايران و طرح مطالبات حقوقي و اجرايي آماده‌سازي زيرساخت‌هاي شهر هوشمند موضوع اصلي اين همايش عنوان شده است.
در اين همايش دو روزه، علاوه بر بيان چالش‌ها، راهکارها و آخرين دستاوردهاي فني حوزه شهر هوشمند در قالب ارايه مقاله و کارگاه، هوشمندترين شهرهاي ايران نيز با همکاري وزارت کشور، وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و نخبگان و کارشناسان مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد .
علاوه بر اين، قرار است مسابقه ايده‌هاي نو در شهر هوشمند با عنوان «شهرآورد هوشمند» به عنوان يکي از رويدادهاي جانبي اين همايش برگزار شود و در آن، جوانان داراي ايده فرصت پيدا کنند تا با ارائه طرح‌هايشان در حوزه شهر هوشمند، سرمايه‌گذار بيابند.
در کنار اين همايش نمايشگاهي با همکاري مرکز توانمندسازي و تسهيل‌گري کسب و کارهاي نوپا، به شرکت ها نوپا با ايده هاي خلاقانه ( استارتاپ‌) فعال در حوزه خدمات شهري، تشکيل شده تا اين شرکت ها نيز آخرين دستاوردهاي خود را در حوزه هوشمندسازي شهري به نمايش درآورند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو