چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

گلکسي نت 7 سامسونگ، از ايران هم جمع‌آوري مي‌شود؟

سامسونگ

دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷:۰۰


رئيس اتحاديه تجهيزات مخابراتي خاطرنشان‌ کرد: گوشي‌هاي جديد سامسونگ در اغلب موارد در ايران از طريق مبادي رسمي پيش‌فروش شده‌ و پيش از آن‌که اين نمونه‌ها به دست مشتريان برسد قرار بر بازگشت ‌آن‌ها شده است.

وايمکس نيوز- عبدالحسين کريمي در گفت‌وگو با ايسنا درباره جمع‌آوري گوشي‌هاي گلکسي نت 7 سامسونگ که به دليل مشکل باتري دچار مشکلاتي شده بودند، اظهار کرد: خوشبختانه فروش رسمي اين نمونه‌ها در ايران از طريق سه شرکت صورت گرفته‌ بود که اين سه شرکت هم براي ارائه اين نمونه اقدام به پيش‌فروش کرده بودند.

وي ادامه داد: بر همين اساس پيش از آنکه اين کالاها تحويل مشتريان شود مشکل مشخص شده و قرار بر آن شد که اين کالا پيش از ارائه به خريداران بازگشت داده شوند.

کريمي در عين حال عنوان کرد: افرادي که از طريق مبادي غيررسمي نسبت به خريد اين گوشي‌ها اقدام کرده‌اند مي توانند به واحد فروشنده مراجعه کرده و جنس خريداري شده را ارجاع دهند. در صورت عدم همکاري واحد فروشنده نيز مردم مي‌توانند از طريق تماس با شماره تلفن 66763035 با واحد رسيدگي به شکايات اتحاديه تجهيزات مخابراتي تماس گرفته تا ما موضوع را پيگري کرده و واحد مربوطه را ملزم به بازپس گيري  جنس فروخته شده کنيم.

وي همچنين درباره قيمت گلگسي 7 سامسونگ در ايران گفت: براي اين گوشي‌ها در بازار قيمتي حدود 3 ميليون و 400 هزار تومان در نظر گرفته شده بود که براي گوشي‌هاي پيش‌فروش شده به رقم 2 ميليون و 990 هزار تومان مي‌رسيد.

رئيس اتحاديه تجهيزات مخابراتي با تاکيد بر اينکه مدتي است تعرفه واردات گوشي‌هاي تلفن همراه به پنج درصد رسيده است اظهار اميدواري کرد از اين پس شاهد افزايش واردات رسمي موبايل باشيم.

کريمي در پايان از خريداران گوشي‌هاي موبايل نيز خواست به هنگام خريد گوشي به چند مورد توجه داشته و حتما پيش از خريد از واحد فروشنده فاکتور رسمي داراي مهر دريافت کند. از سوي ديگر توجه داشته باشند در فاکتور کد IMEI قيد شود و از خريد گوشي‌هاي فاقد گارانتي معتبر نيز پرهيز کنند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو