سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

دريافت آواي انتظار بر روي خط تلفن ثابت

تلفن ثابت

جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵:۰۰


سرويس‌هايي مانند آواي انتظار يا آهنگ پيشواز از سال‌ها قبل توسط اپراتورهاي تلفن همراه عرضه شده اما چنين امکاني براي تلفن ثابت نيز وجود دارد.

وايمکس نيوز - شايد براي شما هم پيش آمده باشد که به هنگام تماس با برخي شماره‌هاي تلفن ثابت به جاي شنيدن صداي بوق با يک آهنگ پيشواز مواجه شويد.

اين سرويس که با عنوان آواي انتظار از سوي شرکت مخابرات استان تهران ارائه شده در حال حاضر در برخي نقاط شهر تهران قابل دسترسي است.

در اين سرويس براي شخص تماس گيرنده در زمان انتظار و قبل از برداشتن گوشي توسط مخاطب، قطعه موسيقي يا آهنگ مشخصي به جاي بوق پخش شده و از سوي صاحب خط امکان تغيير آواي انتخابي نيز فراهم است.

سازمان تنظيم مقررات ارتباطات راديويي بر اساس مصوبه شماره 173 تعرفه آواي پيشواز تلفن ثابت را با اعتبار 30 روز 2000 ريال اعلام کرده است.

مشترکان تلفن ثابت در مناطقي که اين سرويس ارائه مي‌شود مي‌توانند با مراجعه به مراکز مخابراتي يا از طريق تماس با تلفن گوياي 2030 براي فعالسازي آواي انتظار اقدام کنند.پس از فعالسازي اين سرويس نيز با مراجعه به سايت شرکت مخابرات استان تهران مي‌توان به انتخاب کد آواي مد نظر پرداخت.

 

منبع : ايسنا

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو