شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

نایب رییس هیات مدیره مخابرات:

همراه اول مالک 40 درصد سهام مبین‌نت شد

سيد هاشمي

دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۵:۰۰


نایب رییس هیات مدیره مخابرات ایران گفت: همراه اول با خرید 40 درصد سهام اپراتور وایمکس مبین‌نت، سهامدار مبین‌نت شد.<BR> <BR>

وایمکس نیوز - سید مصطفی سید هاشمی در پاسخ به این سوال که چگونه سهام اپراتور وایمکس مبین‌نت را خریداری کرده‌اید، گفت: ما ( مخابرات) سهام مبین‌نت را نخریده‌ایم؛ همراه اول خریده است.
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: همراه اول 40 درصد از سهام مبین‌نت را خریداری کرده است.

گفتنی است، بعد از خصوصی سازی مخابرات، مدیران این شرکت به منظور گسترش‌ سرویس‌ها و خدمات خود، در پی خرید سهام اپراتور وایمکس مبین‌نت بر آمدند که این اقدام از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به استناد بندی از پروانه مخابرات با مخالفت روبرو شد.
بر اساس یکی از بندهای پروانه شرکت مخابرات، این شرکت از سرمایه‌گذاری در شرکت‌های با زمینه فعالیت مشابه منع شده که رگولاتوری به استناد این بند از پروانه، از خرید سهام شرکت وایمکس مبین‌نت توسط مخابرات یا شرکت‌های زیرمجموعه‌ مخابرات ( همراه اول) ممانعت به عمل می‌آورد. 
براساس این گزارش، طی یک سال گذشته ورود به حوزه ارایه سرویس‌های وایمکس، همواره یکی از برنامه‌های آینده شرکت مخابرات و همراه اول اعلام می‌شد که در این بین تنها مسئله ناتمام مذاکره و حصول تفاهم با رگولاتوری و یافتن راه‌حل قانونی برای این موضوع بود.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو