پست بانک به عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و به عنوان بانک تخصصی حوزه های IT و ICT کشور با دسترسی آسان می تواند در توسعه خدمات بانکی در مناطق کم برخوردار و روستایی کشور نقش مناسبی ایفا کند.
وایمکس نیوز - بهمن طهماسبی مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی برنامه ها و امور مجامع وزارت ارتباطات در مجمع عمومی عادی پست بانک ایران با تاکید به این موضوع گفت: پست بانک تاکنون نقش موثری در دسترسی روستاییان به خدمات بانکی داشته است و گسترش این خدمات باید در برنامه های پست بانک ایران به طور جدی پیگیری شود.
وی افزود: سایر بانکهای کشور در نقاط روستائی 3 درصد حضور دارند، درحالی که پستبانکایران در 29 درصد از نقاط روستایی کشور فعالیت دارد و تاکنون توانسته است در راستای برنامههای دولت در زمینه اشتغالزایی، محرومیتزدایی و توسعه عدالت اجتماعی گامهای موثری بردارد.
طهماسبی عملکرد دوسال گذشته پست بانک ایران را امیدوار کننده دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به راهبردهای بانک؛ توسعه خدمات خرده بانکداری در روستاها، عاملیت دولت در توسعه روستاها، افزایش نقاط تماس و افزایش درآمد و رفاه اجتماعی در روستاها از مهمترین برنامههای پست بانک ایران در حوزه روستایی است.
این مقام مسول در پایان با اعلام حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه های آتی پست بانک، از موفقیتهای بانک در دستیابی به اهداف و EPS پیشبینی شده تقدیر کرد.
