شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پشتيباني از واقعيت مجازي در جديدترين نوت‌بوک‌هاي گيمينگ

نوت بوک

پنج شنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸:۰۰


کمپاني ايسر جديدترين نسل نوت‌بوک‌هاي گيمينگ خود را با پشتيباني از واقعيت مجازي عرضه کرده است که امکان تجربه لذت بازي در واقعيت مجازي را به کاربران مي‌دهد.

وايمکس نيوز- کمپاني ايسر جديدترين سري نوت‌بوک‌هاي گيمينگ را عرضه کرد.

اين محصول با نام Predator 15- G9-593 از سري Predator در رده نوت‌بوک‌هاي قدرتمند گيمينگ است که در حدود 3.7 کيلوگرم وزن دارد و از نسخه 64 بيتي سيستم عامل ويندزو 10 پشتيباني مي‌‌کند.

ايسر در طراحي اين محصول از تلفيقي از رنگ‌هاي قرمز و مشکي و در طراحي نمايشگر 15.6 اينچي آن از ظاهر چند ضلعي به نشانه رده کاربري نوت‌بوک استفاده کرده است.

ويژگي‌مهم اين محصول پشتيباني از واقعيت مجازي (Virtual Reality) است و کاربران لذت بازي در واقعيت مجازي را تجربه مي‌کنند.

ايسر در طراحي اين محصول از سيستم خنک‌کننده frostcore براي خنک‌سازي سريع نوت‌بوک استفاده کرده که عملکرد دستگاه هنگام اجراي بازي‌هاي سنگين را 5 درصد بهبود مي‌دهد.

سخت‌افزار اين محصول از پردازنده Intel Core i7-6700HQ با فرکانس 2.6 گيگاهرتز با قابليت ارتقاء به 3.5 گيگاهرتز و کارت گرافيک Nvidia GeForce GTX 1070 با 8 گيگابايت حافظه اختصاصي براي انجام بازي‌هاي سنگين بهره‌ مي‌برد.

سه اسپيکر استريو، وب کم HD، کيبورد با نور پس زمينه، تاچ پد حساس، انواع پورت‌هاي ورودي و خروجي، باتري 8 سلولي 6000 mAh‌ با 3 ساعت کاربري سنگين از ديگر ويژگي‌هاي اين محصول است.

اين محصول  با دو ويژگي فني متفاوت و در دو ظرفيت رم و هاردديسک به زودي به بازار عرضه مي‌شود.

نوت‌بوک‌‌ Predator 15- G9-593 با حافظه‌هاي 16 و 32 گيگابايتي DDR4 و هاردديسکي که ترکيب يک نمونه HDD يک ترابايتي و 256 گيگابايتي SSD است و هاردديسکي که ترکيبي از يک نمونه 2 ترابايتي HDD‌ و 256 گيگابايتي SSD است توليد شده است.

منبع: فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو