دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نيويورک، هوشمندترين شهر دنيا نام گرفت

نيويورک

یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸:۰۰


در مراسم جهاني جوايز شهر هوشمند، نيويورک به عنوان هوشمندترين شهر دنيا انتخاب شد. اين جايزه به دليل اجراي برنامه «توسعه شهر هوشمند و برابر براي همه» به اين شهر اعطاء شد. اين برنامه توسط اداره فناوري و نوآوري شهرداري اين شهر طراحي شده و مديريت مي‌شود.

وايمکس نيوز-  هدف از طرح نوآورانه توسعه شهر هوشمند نيويورک، افزايش تحقيق و توسعه و پياده‌سازي فناوري‌هاي IoT به منظور ارتقاء استانداردهاي زندگي شهروندان مي‌باشد. اين برنامه شامل پروژه‌هايي همچون LinkNYC است که به منظور تسريع توسعه روش‌هاي IoT طراحي شده است. يکي ديگر از پروژه‌ها، MarketplaceNYC نام دارد که به ادارات دولتي کمک مي‌کند تا جديدترين فناوري‌هاي هوشمند را براي ارتقاء عملکرد خود توسعه دهند.
جف مِريت، مدير بخش نوآوري در اداره فناوري و نوآوري شهرداري نيويورک در اين زمينه مي‌گويد: «اگر تجهيزات IoT به صورت کارآمد استفاده شود، مي‌تواند باعث صرفه‌جويي در هزينه‌ها، افزايش مشارکت‌هاي مدني و افزايش سطح ايمني و سلامتي عمومي شود. در اين ميان، مسئولين بايد همزمان با اينکه شهرها به سوي آينده پيش مي‌روند، از چالش‌ها و ريسک‌هاي پيش رو در مسير توسعه فناوري‌هاي جديد به خصوص در زمينه حريم خصوصي و امنيت آگاه باشند و سعي کنند که روش‌هايي را براي کاهش اثرات منفي آن اتخاذ کنند.

منبع: فروم اينترنت اشيا ايران

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو