یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت مخابرات به دنبال ارائه خدمات سريع و با کيفيت به مشتريان است

زارعيان

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷:۰۰


معاون امور مشتريان شرکت مخابرات ايران در بازديد از طرح هاي منطقه2 مخابرات تهران گفت: در برنامه هاي جديد، شرکت مخابرات ايران به دنبال ارائه خدمات مناسب، سريع و با کيفيت به مشتريان است.

وايمکس نيوز- دکتر زارعيان، موضوع تضمين کيفيت و ارايه SLA به مشترکان خدمات مخابراتي را از برنامه هاي آينده  اين شرکت اعلام کرد و گفت: پاسخگويي فوري  به همه نيازهاي مشتريان از برنامه هاي اصلي ره نگاشت تحول است که ساير برنامه هاي ره نگاشت را تحت الشعاع قرارمي دهد. پاسخگويي اي که به ساده سازي شيوه هاي ارايه خدمات به مشتري مي پردازد.

در اين بازديد که با هدف بررسي روند ارتباط منطقه مخابرات تهران با مشتريان به صورت حضوري و غير حضوري و بررسي راهکارهاي بهتر براي ارتباطي موثرتربه مشترکان، انجام شد، از امورمشترکين، مرکز پاسخگويي 2020 و پروژه هاي در دست اجراي فيبرنوري منطقه 2 استان تهران بازديد به عمل آمد.

در اين بازديد، مهندس قادري مديرکل منطقه 2 مخابرات تهران، ثکانال هاي فروش و بعد از فروش و نحوه تعامل با مشتري و ارايه خدمات به مشترکان را تشريح و برنامه هاي اينده توسعه اي را توضيح داد.

اين بازديد که  با حضور مهندس کاظمي معاون تجاري مديريت مخابرات منطقه تهران، مهندس ملکي مديرکل خدمات پس از فروش، مهندس قادري مديرکل مخابرات منطقه دو، معاونان منطقه و روساي مراکز انجام شد، پيرامون طرح هاي در دست اجراي منطقه 2 در راستاي جلب رضايت صدرصدي مشتري و همچنين آسان سازي و تسريع در روند جذب مشتري  گزارشي ارايه شد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو