یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مکالمه موبايل در هند تقريبا رايگان شد

Airtel

یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳:۰۰


Airtel بزرگترين اپراتور مخابراتي هند با بيش از 260 ميليون مشترک، تعرفه خود را دو دلار در ماه تعيين و اعلام کرده است که مشترکان اين شرکت مي توانند با همه مشترکان اين اپراتور درسراسر کشور مکالمه رايگان داشته باشند

وايمکس نيوز-  اما اين اپراتور تنها اپراتوري در هند نيست که مکالمه رايگان به مشترکانش ارائه مي‌دهد و البته اولين اپراتور هم نيست. سه ماه قبل اپراتور Reliance Jio که از سوي غول صنعتي Reliance Industries پشتيباني مي‏شود از مکالمه رايگان با سيم‌کارت‏هاي اين اپراتور در کشور خبر داده بود.
اما به غير از مکالمه رايگان، مشترکان Airtel که داراي تلفن همراه نسل 4 باشند قادر خواهند بود از 300 مگابايت ديتا نيز برخوردار شوند. ميزان ديتا (اينترنت) براي مشترکاني که تلفن همراه نسل‏هاي ديگر دارند 50 مگابايت است. در صورتي که مشترکان تعرفه 5 دلار در ماه اين اپراتور را انتخاب کنند به جز تماس تلفن رايگان از يک گيگابايت ديتاي رايگان براي تلفن‏هاي نسل چهارم نيز برخوردار مي‌شوند.

رايگان شدن تماس صوتي تلفني در هند قطعا ناشي از رقابت بين دو اپراتور و حضور پيام‏رسانان اينترنتي است که حالا به‌طور رايگان مکالمه صوتي را به راحتي در اختيار کاربران قرار مي‏دهند.

منبع: شرکت مخابرات ايران

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو